وزارت خارجه آمریکا: مذاکرات سازش متوقف نخواهد شد

وزارت خارجه آمریکا: مذاکرات سازش متوقف نخواهد شد
سه شنبه 5 شهريور 1392 - 13:04

وزارت امور خارجه آمریکا اخبار مربوط به لغو مذاکرات سازش میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین به خاطر جنایت ارتش عبری در کشته و زخمی کردن نزدیک به 20 شهروند فلسطینی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از منابع آمریکایی، ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با خبرگزاری رویترز خاطر نشان کرد که می توانم به شما اطمینان دهم که مذاکرات سازش به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و طرفین فلسطینی و صهیونیستی به مذاکرات جدی و مداوم خود ادامه خواهند داد.

این در حالی است که یک مسئول جنبش فتح از لغو دیدار آتی مذاکرات سازش که قرار بود امروز سه شنبه به میزبانی شهر اریحا در فلسطین اشغالی برگزار شود، خبر داده و این تصمیم را ناشی از جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه شهروند فلسطینی در اردوگاه قلندیه عنوان کرده بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این مسئول جنبش فتح که نخواست نامش فاش شود، در گفتگو با خبرگزاری فرانسه تصریح کرده بود نشستی که قرار بود راس ساعت یک امروز سه شنبه در شهر اریحا برگزار شود، به خاطر جنایت ارتش عبری در قلندیه و تداوم تصویب عملیات های شهرک سازی لغو شده است.

گفتنی است که در اثر حمله دیروز دوشنبه نظامیان صهیونیستی به اردوگاه قلندیه در قدس اشغالی سه شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و دست کم 15 نفر دیگر هم زخمی شدند که این مساله خشم ملت و گروه های مقاومت فلسطین را به همراه داشت و تشکیلات خودگردان تحت تاثیر این خشم و غضب مردمی اعلام کرد که نشست آتی مذاکرات سازش را لغو کرده است.

پربیننده ترین خبرها