ادعای روزنامه کویتی درباره ورود ایران به جنگ سوریه

ادعای روزنامه کویتی درباره ورود ایران به جنگ سوریه
چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 15:12

روزنامه "الرأی" کویت ادعا کرد به اطلاعات محرمانه ای دست یافته که نشان می دهد در صورت حمله آمریکا به سوریه، جمهوری اسلامی ایران با تمام توان وارد این جنگ می شود.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم این روزنامه کویتی مدعی شد، که یک هیأت ارشد ایرانی در دیدار با رئیس جمهور روسیه به وی اعلام کرده است که پس از شلیک اولین موشک امریکا به سوریه، حتی در صورت عدم اصابت آن به اهدافی در سوریه، ایران با تمام توان وارد جنگ مذکور خواهد شد؛ و در این دیدار ولادیمیر پوتین دریافت که موضع ایران کاملا واضح، صریح و غیرقابل عدول و کاملا سرنوشت ساز است.
بنا به ادعای این روزنامه کویتی، منابع بلندپایه ایرانی به نقل از هیأت دیدار کننده با پوتین اعلام کردند که رئیس جمهور روسیه از جدیت مهمانانش و تصمیم مقامات ایرانی برای پیوند سرنوشت ساز با سوریه حیرت زده شد.
الرأی در پایان به نقل از منابع خود افزود: در حال حاضر نمی توان درباره احتمال وقوع یا عدم وقوع جنگ به طور قطعی اظهارنظر کرد. اما ایران همچنان اینگونه رفتار می کند که گویا قطعا جنگی درخواهد گرفت؛ و تصمیم ایران در زمینه دفاع از سوریه فارغ از هزینه هایش عملی خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها