هلاکت سرکرده سعودی "دولت اسلامی عراق و شام"

هلاکت سرکرده سعودی
پنج‌شنبه 21 شهريور 1392 - 20:23

پایگاه اینترنتی اخبار الرقه از به هلاکت رسیدن "ابوتراب النجدی" سرکرده سعودی الاصل به اصطلاح "دولت عراق و شام اسلامی" در رقه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، ارتش سوریه در دیرالزور هم با گروههای مسلح تروریست در مناطق الصناعه و الیعربیه درگیر شد که به هلاکت "خلدون السعد" فرمانده به اصطلاح گردان الفرات انجامید.

به گزارش خبرگزاری سوریه، نیروهای ارتش ضمن به هلاکت رساندن و زخمی کردن تروریستهای گردان الفرات، سلاح و مهماتشان را در حی الصناعه شهر دیرالزور منهدم کردند. علاوه بر خلدون که به هلاکت رسید، یک تک تیرانداز به نام مشهور نیز به شدت مجروح شد.

همچنین نیروهای ارتش شب گذشته خلدون المعایطه عضو اردنی تبار جبهه النصره که در ریف درعا همراه با گروههای مسلح علیه نظام دمشق می جنگید را به هلاکت رساندند.

به این ترتیب، شمار تلفات تروریستهای اردنی در سوریه در 24 ساعت گذشته به سه نفر رسید. پيشتر دو اردنی به نامهای خالد داشرلی و عاطف عبدالهادی به دست ارتش سوریه در ریف لاذقیه به هلاکت رسیده بودند. "طارق ابراهیم محمد المسالمه" فرمانده "هنگ سوارکاران اول" در درعا البلد نیز کشته شد. 

در جنوب سوریه نیز نیروهای ارتش با شماری از افراد مسلح عرب تبار که قصد حمله به یک مرکز نظامی در شهر انخل در استان درعا را داشتند، درگیر شده و تجهیزات و مسلسلهای سنگین آنان را نابود ساختند.
در این عملیات، شمار زیادی از تروریستهای مسلح از جمله "عبدالله محمود شریبی" تروریست لیبیایی به هلاکت رسید.

از سوی دیگر ارتش سوریه، شماری از فرماندهان جبهه النصره در منطقه الدوره ادلب از جمله محمد زین العابدین و عبدالرحمن الحجاج را به هلاکت رساندند.

شهرهای عتمان و الیادوده در استان ادلب نیز شاهد هلاکت چند تروریست مانند خالد سلطان الزریق، بلال ابراهیم الشرع، خالد رمزی زریقات، محمود محمد الشمدین الحاری و عرسان ابراهیم خنیفس و زخمی شدن شماری بود.

همچنین "منیر علوش" فرمانده یک گروه مسلح و شماری از افراد گروهش در کشتزارهای منطقه القاسمیه دوما و 30 فرد مسلح دیگر نیز در جنوب شرق دوما در ریف دمشق به هلاکت رسیدند.

"ابویحیی بتول" فرمانده یک گروه مسلح و شماری از اعضای گروهش نیز در اطراف زملکا و کشتزارهای شهرهای البحاریه و دیرسلمان در غوطه شرقی در ریف دمشق به دست ارتش سوریه کشته شدند.

پربیننده ترین خبرها