هلاکت شماری از تروریست های خارجی در سوریه

هلاکت شماری از تروریست های خارجی در سوریه
پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 - 14:58

دمشق ، العالم- ارتش سوریه در دور جدیدی از درگیری با تروریست ها موفق شد تعداد ی از پایگاههای متعلق به آنها را در نقاط مختلف هدف قرار داده و شمار زیادی از افراد مسلح دارای تابعیت های مختلف را به هلاکت برساند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه در 24 ساعت گذشته ضمن توسعه عمليات نظامي خود در محور جنوبي حومه دمشق، چند پايگاه تروريست ها در الحسينيه و الذيابيه را هدف قرار داد.

منابع نظامي اعلام کردند: که در این عملیات 40 تروريست وابسته به دولت (باصطلاح) اسلامي عراق و شام و جبهه النصره در درگيري با نيروهاي ارتش سوریه در محله الحويقه در ديرالزور به هلاکت رسیدند.
 

همچنين نیروهای سوری مواضع تروریست ها  در نزديكي پل السياسه را هدف قرار داده و بيش از 10 خودروي مجهز به دوشكای تروریست ها را منهدم كردند.

در اثر درگيري داخلی ميان تروريست ها در شهر الرقه نیز تعدادي مسلسل دوشكا و يك گذرگاه متعلق به گروهك موسوم به دولت اسلامي عراق و شام در دوراهي روستاي سويديه و الرقه منهدم شد که منجر به هلاکت بيش از 20 تروريست شد.

در دمشق هم نيروهاي امنيتي يك گروهك تروريست را در ركن الدين بازداشت كردند و يك انبار حاوي اسلحه اتوماتيك و انواع مهمات را كشف و ضبط نمودند.

در حومه دمشق نيروهاي سوري چندين پايگاه متعلق به تروريست ها را در منطقه غوطه شرقي هدف قرار دادند كه در اثر آن دود غليظي آسمان منطقه را فرا گرفت و صداي انفجار در محله هاي شرقي دمشق شنيده شد.

طبق گزارش منابع نظامي و دراقدامي به منظور پاكسازي مناطق اطراف حرم حضرت زينب (س)، ارتش سوريه مراكز تجمع تروريست ها را در اين منطقه مورد هدف قرار داد كه در پي آن دهها تروريست به هلاكت رسيده و چندين انبار مهمات آنها منهدم شد.

در خبر دیگری سانا از سيطره كامل ارتش سوريه بر كوه خميس واقع در حومه لاذقيه خبر داد.

از حمص نیز خبر می رسد که ارتش سوریه موفق شد تروريست هايي با تابعيت هاي مصري، اردني و فلسطيني را كه عمليات تروریستی غوطه شرقي را رهبری می کردند، به هلاكت برساند.

واحدهاي ارتش سوريه ديروز هم توانستند تروريست هاي وابسته به جبهه النصره را كه داراي تابعيت هاي تونسي و فلسطيني بودند در سلسله عملياتي عليه مخفیگاههای آنان در غوطه شرقي و روستاها و شهرك هاي حومه دمشق به هلاكت برسانند.

يك منبع مسوول به نماينده سانا گفت: يك واحد از ارتش سوريه موفق شد در عمليات خود عليه تروريست ها در محله برزه و القابون تعدادي از آنان را به هلاكت رسانده و سلاح و مهمات آنان را منهدم نمايد. يك واحد ديگر نيز با گروهك هاي مسلح در بلوار مرکزی شهر در نزديكي اداره برق در محله جوبر درگير شد و تعدادي از تروريست ها از جمله دو تك تيرانداز را به هلاكت رساند.

در شهر حرستا نيز چندين پايگاه متعلق به تروريست ها در منطقه الشله در نزديكي الفصول الاربعه و ميدان الفرن منهدم شد و تعدادي از تروريست ها از جمله صالح المغربي و غسان محمد الشيخ به هلاكت رسيدند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها