فیلم: بازیکن جدید رئال، رونالدو را دست می اندازد !

شنبه 23 شهريور 1392 - 12:17

"گرت بیل"، بازیکن جدید رئال مادرید، در اولین جلسه تمرین با نشان دادن مهارت هایش در بازی با توپ و کنترل آن، "کریستیانو رونالدو" ستاره این تیم را دست انداخت.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گرت بیل، در این تمرین توانست چندین بار مهارت های خود را در بازی با توپ در مقابل رونالدوی پرتغالی به نمایش بگذارد، و رونالدو به روش های مختلف تلاش کرد تا این بازیکن جدید رئال مادرید را که حدود 100 میلیون یورو برای باشگاه هزینه دربرداشته، متوقف نماید.
در تمرین تیم رئال مادرید، کریستیانو رونالدو یک تکل خشن روی پای گرت بیل می زند تا شاید بازیکن ولزی را محکی زده باشد. اما ستاره تازه وارد رئال مادرید با یک روپایی تماشایی رونالدو را مبهوت می کند. در صحنه ای دیگر، گرت بیل به رونالدو یک لایی می اندازد و باعث خنده اطرافیانش  می شود.
پس از اینکه گرت بیل توانست چندین بار رونالدو را دست بیندازد و تلاشهای او را برای تصاحب توپ ناکام بگذارد،، "کاسمیرو"، "خدیرا"، "پپه" و "بنزیما" نتوانستند جلوی خنده هایشان را بگیرند.
این صحنه ها که تحت نظر "زین الدین زیدان" کمک مربی رئال بود، لحظاتی باعث کدورت ستاره پرتغالی رئال مادرید شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که "گرت بیل" در اولین بازی اش پس از انتقال از تاتنهام به رئال، امروز (شنبه) به عنوان هافبک راست به میدان خواهد رفت. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها