دستاوردهای جدید ارتش سوریه در مناطق مختلف

دستاوردهای جدید ارتش سوریه در مناطق مختلف
دوشنبه 25 شهريور 1392 - 22:18

ارتش سوریه در ادامه تعقیب گروههای تروریستی مسلح در مناطق مختلف، دستاوردهای جدیدی را محقق ساخت و توانست یک انبار مهمات و موشک و یک کارگاه تولید بمب دست ساز را در حومه دمشق منهدم کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، یک مقام مسئول در این باره به خبرگزاری سوریه گفت: نیروهای ارتش سوریه 40 تروریست را در جریان تعقیب و گریز در مناطقی میان شهرهای معلولا و الصرخه در ریف دمشق به هلاکت رساندند.

این مسئول سوری افزود: ارتش همچنین 5 بمب کنترل از راه دور کارگذاشته شده توسط تروریستها در جاده "دیرعطیه - النبک" در استان ریف دمشق را خنثی کردند.

وی ادامه داد: در حماه نیز ارتش سوریه پس از در هم کوبیدن تروریستهای مسلح، امنیت را به شهرهای الحمراء، الرحیه، اللالا، الربیعه جنوبی، العفیف، قلعه الرحیه و تل الضلیل در شرق حماه بازگرداند.  

منبع مذکور یادآور شد: همچنین در حلب، نیروهای ارتش یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده توسط تروریستهای مسلح را خنثی نموده و مقادیر زیادی سلاح و مهمات را که با چند دستگاه خودرو در حال انتقال از ترکیه به حلب و ریف حلب بود، منهدم کردند.

به گفته اسن مسؤول سوری، در ادلب هم نیروهای ارتش خودروهای حامل سلاح، مهمات و ترویستهای مسلح را در روستای اورم بزرگ و در مناطق کاستیلو، شرق حریتان، نزدیک رستوران کشتی صحرا، جاده الباب به حلب، الاتارب، و اطراف ایکادرا در جاده حلب - ادلب منهدم کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها