هلاکت سرکردگان "داعش" در مناطق مختلف سوریه

هلاکت سرکردگان
پنج‌شنبه 11 مهر 1392 - 20:16

خبرنگار شبکه العالم در سوریه اعلام کرد: نیروهای ارتش در چند منطقه موفقیت‌های بزرگی را در مبارزه با گروه های مسلح وابسته به القاعده به دست آوردند و توانستند چند عضو گروه "دولت اسلامی عراق و شام" را در حومه ادلب و لاذقیه به قتل برسانند که در میان کشته ها دو مسئول ارشد این گروه مسلح دیده می شوند.

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای ارتش سوریه امروز (پنجشنبه) در شهر بنش در حومه شهر ادلب "عبدالرزاق جمعه سُمَیسم" یک عضو ارشد گروه دولت اسلامی عراق و شام و چند عضو دیگر را به قتل رساندند.

"ابوایمن العراقی" سرکرده گروه دولت اسلامی عراق و شام در مناطق کوهستانی لاذقیه و معاونش ابوحمزه السعودی، حسام الحاج محمد، محمد نورالدین صالح، علاء الدین الهاشم و چند عضو دیگر این گروه نیز در درگیری با ارتش کشته شدند.

خبرنگار العالم افزود: "محمد الزعبی" فرمانده میدانی گروهک " الیرموک " وابسته به ارتش آزاد سوریه در درگیری با نیروهای ارتش در شهر الطیبه استان درعا کشته شد. نیروهای ارتش همچنین "مالک یونس الزعبی" یکی از فرماندهان ارشد گروه جبهه النصره را در درگیری های منطقه طفس در حومه درعا به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش همچنین 32 فرد مسلح را در روستای الروضه در حومه شهر درعا به قتل رساند و 14 فرد مسلح را نیز زخمی کرد که در میان کشته ها سه تبعه اردن به نام های عثمان الدهمان، عارف المعایطه و اسعد الدهیمی دیده می شوند.

نیروهای ارتش همچنین با گروهی مسلح که می خواست وارد مناطقی در شهر حلب شود، درگیر شدند که به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از اعضای این گروه منجر شد.

از سوی دیگر ارتش سوریه شب گذشته، از نفوذ گروهی مسلح از لبنان به منطقه مرزی تلکلخ جلوگیری کرد و 6 نفر از اعضای این گروه را از پای در آورد و بقیه نیز به سوی لبنان فرار کردند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها