نتانیاهو: موشک‌های ایران به آمریکا خواهد رسید

نتانیاهو: موشک‌های ایران به آمریکا خواهد رسید
پنج‌شنبه 11 مهر 1392 - 22:54

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران برای ساخت موشک های بالیستیک بین قاره ای که ممکن است روزی به آمریکا برسد، تلاش می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، نتانیاهو روز پنجشنبه در جدید ترین هشدار نسبت به برنامه اتمی ایران، درگفت و گویی با شبکه خبری سی بی اس ادعا کرد: سازمان های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل می دانند موشک های بالیستیک که ایران می سازد برای اسرائیل نیست، «آنها می خواهند به فراتر از آن برسند».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به آمریکایی ها گفت: آنها این موشک‌ها را برای مقابله با ما نمی‌سازند. موشک هایی که الان دارند، به ما می رسد. این موشک برای شماست.

نتانیاهو که رژیم تحت امرش تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه است، ادامه داد: مراکز اطلاعاتی آمریکا نیز این را می‌دانند که ایران موشک‌های قاره‌پیما را تنها برای هدف قرار دادن اسرائیل نمی‌سازد. آنها می‌خواهند از این فراتر بروند.

نخست وزیر رژیم اشغالگر تصریح کرد که با توجه به کوشش های جاری آمریکا و کشورهای دیگر برای مذاکره با ایران، وی نگران آن نیست که ممکن است هشدارهایش بیش از اندازه تند به نظر برسد؛ و افزود: سیاست باید این باشد که به ایران اجازه داده نشود با دادن امتیازهای ظاهری از معرکه بگریزد.

وی در مصاحبه دیگری با ان بی سی مدعی شده بود: هدف ایران از ساختن موشک های بالیستیک بین قاره ای این است که آنها را به کلاهک های اتمی مجهز کند.

یک مقام ارشد اطلاعاتی اسرائیل درپاسخ به پرسشی درباره نظر نتانیاهو به رویترز گفت: تهدید موشک های بالیستیک ایران فوری نیست، و ساختن آنها چند سالی طول خواهد کشید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها