طرفداران اخوان به سمت میدان تحریر حرکت کردند

طرفداران اخوان به سمت میدان تحریر حرکت کردند
جمعه 12 مهر 1392 - 16:40

منابع خبری مصری امروز جمعه خبر دادند که ده ها هزار نفر از طرفداران اخوان المسلمین این کشور در حرکتی ناگهانی به سمت میدان التحریر در قاهره حرکت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، طرفداران اخوان در حالی به سمت میدان التحریر در حال حرکت هستند که گفته می شود در دیگر شهرهای این کشور نیز طرفداران این جماعت خود را برای تظاهرات اعتراضی مشابهی آماده می کنند.

در این میان منابع خبری مصری گزارش دادند که نیروهای امنیتی این کشور راه های منتهی به میدان التحریر را بسته اند و در سایر شهرها نیز این تظاهرات به درگیری با نیروهای امنیتی منجر شده است.

تظاهرات امروز اخوانی ها که توسط «ائتلاف حمایت از قانونی بودن حکومت مرسی» برنامه ریزی شده بود، در سایر مناطق قاهره نیز با مقاومت نیروهای امنیتی مواجه شد و این نیروها با ارسال تجهیزات بیشتر، میدان های عبدالمنعم ریاض در نزدیکی سفارت آمریکا و همچنین خیابان های منتهی به مجلس و ساختمان نخست وزیری را مسدود کردند.

تظاهرات امروز اخوانی ها در حالی صورت می گیرد که کاترین اشتون مسول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از سفری دو روزه به قاهره و دیدار با همه طرف های منازعه در این کشور بدون هیچ دستاوردی این شهر را ترک کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها