حمله به فلسطینی ها با گلوله های گاز و بمب صوتی

حمله به فلسطینی ها با گلوله های گاز و بمب صوتی
شنبه 13 مهر 1392 - 08:38

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به فلسطینی های شرکت کننده در تظاهراتی در غرب رام الله، آنان را با گلوله های گاز اشک آور و بمب صوتی هدف قرار دادند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نيروهاي رژیم صهیونیستی با سرکوب تظاهرات فلسطینی ها که در اعتراض به ساخت دیوار حائل و توسعه طلبی و شهرک سازی این رژیم نزدیک روستای بلعین برگزار شده بود، به مصطفی البرغوثی نماینده مجلس قانونگذاری و دبیرکل طرح ملی فلسطین و لویزا مورجنتنی معاون سابق رئیس اتحادیه اروپا به همراه دهها نفر دیگر از شهروندان فلسطینی و اتباع خارجی همبستگی کننده با ملت فلسطین آسیب رساندند.
البرغوثی در سخنانی مطبوعاتی اظهار داشت: شمار زیادی از نیروهای امنیتی به تظاهرات حمله کرده و اقدام به تیراندازی و شلیک گلوله های حاوی گاز و بمب های صوتی کردند، که در نتیجه آن ده ها تن از شرکت کنندگان در این تظاهرات دچار آسیب دیدگی شدند.
وی افزود: نیروهای اشغالگر قدس خودروهای آمبولانس و امدادرسانان را محاصره کردند تا جلوی امداد رسانی به مصدومان را بگیرند.
البرغوثی تاکید کرد: سرکوبگری رژیم اسرائیل هرگز اراده و عزم ما را در هم نخواهد شکست و مقاومت مردمی ادامه خواهد یافت و متوقف نخواهد شد و این مقاومت جایگزین واقعی مذاکرات سازشی است که سران این رژیم از آن به عنوان پوششی برای شهرک سازی استفاده می کنند.
البرغوثی تأکید کرد: مقاومت مردمی راه توقف شهرک سازی به موازات تحریم و اعمال مجازات علیه اسرائیل و تقویت پایداری ملت فلسطین و بازگشت وحدت ملی آن است.
البرغوثی گفت: تظاهرات در بلعین همزمان با تظاهرات مشابهی در مناطق مختلف از جمله قدس، الخلیل، کفرقدوم، نبی صالح، والمعصره برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها