ورود دوربین العالم به یکی از پایگاه‌های جبهه النصره

چهارشنبه 17 مهر 1392 - 11:41

دمشق (العالم) – تیم خبری شبکه العالم که ارتش سوریه را در پاکسازی شهر مهم خناصر و گشودن جاده راهبردی حلب همراهی کرده، از ادامه پیشروی نیروهای ارتش در حومه جنوبی این شهر و پاکسازی چند منطقه دیگر خبر داد.

"حسین مرتضی" مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه روز چهارشنبه گزارش داد، پس از عملیات موفقیت آمیز پاکسازی خناصر و جاده حلب، پیشروی درمناطق مختلف حومه حلب ادامه دارد، و نیروهای ارتش سوریه ، شماری از مناطق را با هدف تامین خط پشتی شهر راهبردی "خناصر" تحت کنترل خود درآوردند.
حسین مرتضی تأکید کرد، درگیری‌ها در حومه جنوبی حلب بسیار شدید بود، و نیروهای ارتش مواضع گروه های مسلح را به صورت گسترده زیر آتش قرار دادند.
وی افزود: پس از آن نیروهای پیاده نظام ارتش سوریه به سمت مناطق استقرار گروه های مسلح پیشروی کردند و موفق شدند که کنترل مناطق "حقلة"، "ابو دريخة" و"عقربوز" را به طور کامل در دست گیرند.
یکی از افسران ارتش سوریه گفت: محل استقرار گروه های مسلح و تجهیزات آنان در این مناطق کاملا منهدم شد، و ما اکنون در حال پیشروی به سمت منطقه "ابو جريم" هستیم که گروه های مسلح در آن پناه گرفته اند.
تیم خبری شبکه العالم از پایگاه عناصر "جبهه النصره" دراین منطقه دیدن کرد، شعارهای نوشته شده روی دیوارها حضور عناصر این گروه تروریستی را در این مکان ثابت می کند؛ قوطی‌های کنسرو و غذاهای بسته بدنی شده در کشورهای عربی  به ویژه عربستان و آمریکا در این مکان به چشم می خورد.
حسین مرتضی تأکید کرد: با ادامه پیشروی ارتش سوریه، درگیری در اطراف منطقه "ابو جرين" که از مهم ترین پایگاه های گروه های مسلح شدیدتر شد.

پربیننده ترین خبرها