با حمایت مستقیم پلیس رژیم اسرائیل صورت گرفت

حمله مجدد تندروهای صهیونیست به مسجد الاقصی

حمله مجدد تندروهای صهیونیست به مسجد الاقصی
چهارشنبه 1 آبان 1392 - 17:29

منابع خبری در قدس اشغالی گزارش دادند، ده‌ها تن از شهرک‌نشینان صهیونیست همراه با خاخام‌های افراط‌گرا به مسجد الاقصی یورش بردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری آلمان، ده‌ها شهرک نشین صهیونیست همراه با چندین خاخام افراطی به مسجد الاقصی یورش برده و تحت حفاظت نیروهای امنیتی اسرائیلی وارد آن شدند.
این اشخاص که تعدادشان در حدود 50 تن گزارش شده است اقدام به آزار و اذیت دانشجویان فلسطینی کردند.

اقدامات صهیونیست های افراطی برای هتک حرمت اولین قبله مسلمانان در حالی روزانه تکرار می شود که بر اساس شواهد موجود، دولت نتانیاهو به صورت مستقیم و برای تاثیرگذاری بر روند مذاکرات سازش آن را طراحی و با همکاری تندروها اجرایی می کند.
یسرائیل ارائیل یکی از خاخام‌های صهیونیست نیز با پیوستن به این تجمع اعلام کرد، دولت اسرائیل باید به سرعت حکم ممنوعیت ورود یهودا گلیک به مسجد الاقصی را لغو کنند.

چندی پیش تعداد زیادی از شهرک نشینان صهیونیست تندرو نیز در مقابل یکی از درب‌های مسجد الاقصی تجمع کرده و به حکم ممنوعیت ورود یهودا گلیک یکی از تندرو‌های صهیونیست به مسجد‌الاقصی که توسط پلیس اسرائیل صادر شده بود اعتراض کردند.
از سوی دیگر هیئت اسلامی - مسیحی برای یاری رسانی به قدس و مقدسات طی بیانیه ای اعلام کرد، اینگونه تحرکات در اماکن مقدس مسلمین توهین به این اماکن است و سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل باید با فشار بر رژیم صهیونیستی منانع از رخ دادن مجدد اینگونه تحرکات توهین آمیز شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها