حمله هوايي رژيم صهيونيستي به شمال غزه

حمله هوايي رژيم صهيونيستي به شمال غزه
دوشنبه 6 آبان 1392 - 17:48

العالم - خبرنگار شبکه العالم از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی درشمال نوار غزه خبرداد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از غزه، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، جنگنده های اف 16 این رژیم در پاسخ به حملات موشکی امروز، مناطقی را در غزه هدف قرار دادند.

بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی یک انفجار قوی نوار غزه را به لرزه درآورد.انفجارها در نزدیکی مدرسه ای ابتدایی رخ داده و ارزیابی اولیه حکایت از آن دارد که هیچ خسارات مالی در پی نداشته است.

رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه از شلیک 4 موشک از نوار غزه به مناطقی در جنوب اراضی اشغالی خبر داده است. رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سامانه دفاعی آن موسوم به گنبد آهنین توانسته است یکی از این 4 موشک را رهگیری کند و 3 موشک دیگر هم خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

خبرنگار شبکه العالم ضمن پیش بینی تشدید حملات به نوار غزه گفت: محاصره غزه باعث ایجاد فضای خفقان شده است.بسیاری معتقدند که پس از مسدود شدن تمام گذرگاه از سوی مصر و رژیم صهیونیستی تنها راه حل و فصل مشکلات، تشدید عملیات نظامی است.

وی افزود: غزه در این شرایط نمی تواند زیاد دوام بیاورد، از این رو گزینه نظامی موجب تسریع حل و فصل مشکلات خواهد شد.

غزه از سال ۲۰۰۱ تحت محاصره است. در سال جاری ارتش مصر نیز تونل های زیرزمینی نقل و انتقال کالاها را به شدت تخریب کرده است که این مساله باعث سخت تر شدن زندگی مردم غزه شده است.

از سوی دیگر منابع امنیتی حماس می‌گویند، ساعاتی پیش در تازه‌ترین حمله هوایی به نوار غزه یک هواپیمای بدون سرنشین صهیونیستی، موشکی به شمال منطقه محاصره شده غزه شلیک کرده و یک مقر آموزش نظامی حماس را هدف قرار داده است.

این منابع می افزایند: یک بمب در نزدیکی پایگاه آموزشی حماس منفجر شده است که هیچگونه خسارت و تلفاتی در بر نداشته است. در زمان حمله گویا این مرکز تخلیه شده بود. این مرکز به گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس تعلق دارد.

پس از حمله نیروهای امدادی به محل وقوع انفجار اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری شین هوا از غزه، حمله هوایی اسرائیل به غزه اندکی پس از آن صورت گرفت که مبارزان فلسطینی 4 موشک به جنوب سرزمین های اشغالی شلیک کردند.هیچ گروهی مسئولیت این حملات را به عهده نگرفته است.

پربیننده ترین خبرها