نقشه شوم حمله به عزاداران حسینی در کربلا ناکام ماند؛

دستگیری یک هسته تروریستی عربستانی درعراق

دستگیری یک هسته تروریستی عربستانی درعراق
پنج‌شنبه 9 آبان 1392 - 18:27

مقامات امنیتی عراق از دستگیری اعضای یک هسته تروریستی که از عربستان به این کشور نفوذ کرده بودند و هدفشان حمله به زائران و عزاداران در کربلا بود، خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فاضل برواری فرمانده تیپ ویژه عراق فاش کرد که عربستان سعودی در صف اول کشورهایی قرار دارد که تروریست به عراق گسیل می کنند.
وی خاطرنشان کرد بیش از 4 هزار فرد انتحاری در عراق عملیات انجام داده اند که 300نفر آنها از اتباع عربستان سعودی بودند.
پایگاه اینترنتی روزنامه المنار فلسطین در باره هسته تروریستی عربستانی به نقل از مقامات عراقی اعلام کرد که اعضای این هسته قصد داشتند در ماه محرم به کربلا رفته و عملیات تروریستی انجام دهند.
بازداشت شدگان این هسته تروریستی به دست داشتن عربستان در عملیات تروریستی علیه عراقی ها اعتراف کردند.
این افسر عراقی در واکنش به اقدامات تروریستی عربستان در کشورش، با کنایه گفت: دستاورد برادران عرب در عراق کشتار زنان، کودکان، پیرمردان و کشتار جمعی مردم است.
برواری سهم عربستان را از 4 هزار فرد انتحاری در عراق 300 فرد انتحاری اعلام کرد و افزود: یمن با 250 فرد انتحاری در ردیف دوم قرار دارد.

هر چند برخی منابع مطلع می گویند از سال 2004 تاکنون بیش از یک هزار فلسطینی در مناطق مختلف عراق دست به عملیات انتحاری زده اند که در نوع خود بی سابقه است و مقامات عراقی نمی خواهند به این مساله اعتراف کنند.
وی در صفحه شخصی خود در فیس بوک خاطرنشان کرد: برادران عرب ما در حق برادران خود مرتکب قتل عام جمعی شدند آنها نقش شرم آور یهودیان را در برخی مناطق و حضور گسترده آنها و طرح آنان را برای کشتن برادران در عراق فراموش کرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها