هشدار "الوفاق" درباره بسته بودن افق سیاسی در بحرین

هشدار
شنبه 11 آبان 1392 - 23:08

العالم - عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین ضمن تاکید بر مسالمت آمیز بودن تحرکات سیاسی در این کشور، موج بازادشت انقلابیون بحرینی توسط رژیم آل خلیفه را محکوم کرد و گفت: بسته بودن افق سیاسی فرصت ها را از بین می برد.

"جاسم المهدی" روز شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: جمعیت های سیاسی بحرین روز گذشته تظاهرات مسالمت آمیزی را با محور عدالت، برابری و دموکراسی در این کشور برگزار کردند.

وی افزود: با وجود این که این تظاهرات کاملا متمدنانه و بدور از هرگونه خشونت و بهانه هایی که رژیم آل خلیفه به آن چنگ می زند، برگزار شد، اما مزدوران این رژیم سه تن از انقلابیون را به صورت غیر قانونی بازداشت کردند.

المهدی گفت: این تظاهرات برای تاکید بر انتقال مسالمت آمیز قدرت در بحرین برگزار شد و بازداشت ها و احضار شرکت کنندگان در این تظاهرات بیانگر نقض آشکار و برنامه ریزی شده قوانین و حقوق شهروندان از سوی رژیم آل خلیفه و فرار سردمداران این کشور از واقعیت هاست.

عضو جمعیت الوفاق بحرین با تاکید بر این که ناکارآمدی اقدامات امنیتی ثابت شده و بسته شدن افق سیاسی تمام فرصت های حل و فصل مشکلات و بحران بحرین را از بین می برد، خاطرنشان کرد: ملت بحرین هرگز از آرمان و خواسته خود عقب نشینی نمی کند و راهکارهایی را که به ثبات سیاسی کشور کمک نمی کند، نمی پذیرد.

بحرین روز جمعه بار دیگر شاهد ادامه تحرکات انقلابی مسالمت آمیزی بود که از سال 2011 آغاز شده است و هزاران شهروند مقیم جنوب غربی منامه با شرکت در تظاهراتی مسالمت آمیز خواهان تحقق برابری و دموکراسی و برکناری نخست وزیر این کشور شدند. 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها