مردم بحرین خواستار برکناری نخست وزیر شدند

مردم بحرین خواستار برکناری نخست وزیر شدند
جمعه 10 آبان 1392 - 22:50

هزاران بحرینی با برگزاری تظاهرات ، خواستار راه حل سیاسی برای پایان بحران جاری 30 ماهه و برکناری نخست وزیر آل خلیفه شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هزاران بحرینی امروز با تظاهرات در روستای عالی واقع درجنوب غرب منامه (پایتخت بحرین) ، خواهان حل و فصل بحران این کشور از راه سیاسی شدند.

این تظاهرات بنا به دعوت مخالفان بحرینی صورت گرفت که از طرفداران خود خواستند در تظاهراتی با شعار "خواسته های ما عدالت، مساوات و دموکراسی است" شرکت کنند.

تظاهرکنندگان درحالیکه پرچم های بحرین و تصاویری از قربانیان حملات نیروهای رژیم آل خلیفه و نیز زندانیان در زندان های این رژیم را دردست داشتند،آزادی زندانیان سیاسی را از زندان های آل خلیفه خواستار شدند.

تظاهرکنندگان همچنین خواهان استعفای خلیفه بن سلمان آل خلیفه نخست وزیر بحرین شدند که از 42 سال پیش زمام امور این کشور را دردست دارد.

مخالفان بحرینی در بیانیه پایانی خود تاکید کردند که رژیم آل خلیفه با درپیش گرفتن رویکرد امنیتی و سرکوب مردم بحرین ، از عمل به مسئولیت های سیاسی خود درقبال ملت بحرین خودداری می کند.

دراین بیانیه تاکید شده است مادامیکه مردم در اداره امور کشور مشارکت نداشته باشند ، هیچ گونه راه حل سیاسی نمی تواند بحران را در بحرین حل کند.

مخالفان در این بیانیه از گروه های ملی بحرین خواستند که برای آزادی همه شخصیت ها و مردم زندانی در زندان های آل خلیفه وارد عمل شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها