روش‌هایی ساده برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل

روش‌هایی ساده برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل
دوشنبه 13 آبان 1392 - 16:00

با یک سری ترفندهای ساده، می توانید دکوراسیون منزل خود را به زیباترین صورت تغییر دهید.

هنر کودکان


گاهی کودکان کار‌های هنری زیادی مثل نقاشی‌های انتزاعی با رنگ، کار‌های دستی با کاغذ و طراحی‌های رنگی دقیق و خردمندانه‌ای خلق می‌کنند. به جای انبار کردن این شاهکار‌ها، آن‌ها را در قاب‌ عکس های زیبا در خانه به نمایش بگذارید. علاوه بر آن، با خلق مداوم این آثار هنری توسط آن‌ها، به یک منبع دائمی و استوار برای تغییر ظاهر گالری‌تان دسترسی خواهید داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارتفاع پرده‌ها را افزایش دهید تا ارتفاع اتاق بیشتر به نظر برسد
اگر پرده‌‌هایتان دارای ارتفاع و بلندی کافی هستند، به فکر جابجا کردن چوب پرده‌ها تا مقداری بالا‌تر و در صورت امکان تا روی سقف باشید، در این حالت ارتفاع اتاقتان بیش از پیش به نظر خواهد رسید. قبل از جابجایی، اندازه پرده‌ها را در نظر بگیرید تا در صورت بالا بردن چوب پرده، باز هم با کف اتاق تماس داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روی میز کتاب بگذارید
کتاب‌هایی را که جلد ضخیمی دارند از کتابخانه بیرون بیاورید و روی میز یا شومینه بگذارید تا جلوه جالبی ایجاد کنند. با جدا کردن جلدهای مقوایی تک رنگ کتاب‌ها اجازه دهید جلد اصلی و زیبای آن‌ها آشکار شده و رنگ و طرحشان چشم هر کسی را به خود جلب کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکور با استفاده از وسایل خارج از منزل
وسایلی را که خارج از خانه در اختیار دارید، به داخل بیاورید تا یک ترکیب و ضمیمه ساده با دیگر وسایل ایجاد کنید. صندلی‌های باغ همانطور که در در پاسیو و ایوان خانه کاربرد دارند، در فضای داخلی هم خوب عمل می کنندو هم می توان به عنوان عسلی از آن ها استفاده کرد و هم به عنوان صندلی‌های اضافی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس‌های خانوادگی
خاطرات و عکس‌های محبوبتان را به شکلی شخصی و در عین حال دوستانه برای سایرین در معرض نمایش قرار دهید. از عکس‌های چاپ شده در ابعاد بزرگ کمتر استفاده کنید تا ظاهر خانه‌تان بهتر از قبل جلوه داشته باشد. فریم‌های قاب عکس خود را به صورت یکدست و شبیه به هم رنگ نمایید تا یکپارچگی بیشتری در آن‌ها ایجاد کنید.

 

 

 

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها