جنبش امل: تروریسم به دنبال ویرانی لبنان است

جنبش امل: تروریسم به دنبال ویرانی لبنان است
سه شنبه 28 آبان 1392 - 17:44

العالم - مسوولان جنبش امل لبنان ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی بیروت ، با دعوت به هوشیاری بیشتر و توجه به روند امنیت داخلی کشورشان هشدار دادند که هدف انفجارهای امروز ضربه به وحدت، امنیت و ثبات کشور است.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از محل انفجار، "جمیل حایک" رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان به هوشیاری بیشتر، توجه به روند امنیت داخلی، حفظ وحدت، یکپارچگی، انسجام و نیز مقابله با نیروهایی که درصدد خرابی و ویرانی در لبنان هستند، تاکید کرد.

وی افزود: باید صبر و خردمندی و هوشیاری پیشه کنیم، زیرا این مصیبت وارده بسیار بزرگ است و تروریست ها در صدد سرنگونی کامل میهن (لبنان) هستند.

حایک از همگان خواست تا به وظایف و مسوولیت های خود عمل کنند و هشدار داد که شانه خالی کردن از مسوولیتها باعث ایجاد ناامنی در کشور و از بین رفتن تمام دستاوردها می شود.

رییس دفتر سیاسی جنبش امل، هدف از انفجارهای بیروت را ضربه زدن به امنیت داخلی لبنان دانست و گفت: این حمله تروریستی با هدف تخریب کامل لبنان صورت گرفته و تروریست ها این کشور را هدف قرار داده اند.

"طلال حاطوم" مسوول اطلاع رسانی مرکزی جنبش امل نیز اظهار داشت: حمله ای که امروز روی داد، مشابه حملاتی است که پیش از این نیز ثبات و امنیت لبنان را هدف قرار داده بود.

وی تاکید کرد که همه باید برای خون شهدایی که به شهادت رسیدند، ارزش قایل شوند و بدانند حملات تروریستی که در مناطق مختلف لبنان روی می دهد، به هیچ وجه به نفع امنیت و ثبات لبنان و وحدت ملی این کشور نیست.

حاطوم تاکید کرد که باید با خردمندی و مسولیت پذیری تمام با این حادثه برخورد کنیم و تمام توان خود را بکار گیریم زیرا عناصر اصلی قدرت ما، وحدت ملی ماست که مستلزم خویشتنداری و دوری از اضطراب و نگرانی و نیز دوری از مواضع تحریک برانگیز است.

صبح امروز (سه شنبه) دو انفجار نزدیک سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، 23 شهید و 146 مجروح بر جا گذاشت. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها