كنفرانس منامه در چه شرایطی برگزار می شود

كنفرانس منامه در چه شرایطی برگزار می شود
شنبه 16 آذر 1392 - 13:33

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین اعلام کرد: گفت وگوی منامه در حالی برگزار می شود که ظلم و سرکوب و بازداشت های روزمره شهروندان به دست نیروهای آل خلیفه شدت یافته است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش یاران انقلاب 14 فوریه در پیامی به شرکت کنندگان در کنفرانس گفت وگوی منامه در بحرین اعلام کرد: بحرین از حدود 3 سال پیش تا به امروز در مرحله چالش و درگیری تاریخی بین اردوگاه حق یعنی ملت و اردوگاه باطل یعنی آل خلیفه به سر می برد و در این مرحله خشونت و کشتار فرزندان ملت و جوانان انقلابی صورت گرفته است، زیرا آنها خواستار حقوق عادلانه و قانونی و تشکیل نظام حکومتی دمکراتیک واقعی همانند دموکراسی های اصیل در جهان شده اند.

در این پیام که نسخه ای از آن برای شبکه خبری العالم ارسال شده، آمده است: "به همین علت حضور شما در بحرین فرصت ارزشمندی برای فرزندان این ملت به شمار می رود، ملتی که با وجود ارتش های خارجی، ابزار سرکوب وحشتناک و مراکز ایست و بازرسی، تظاهرات و راهپیمایی های خود را برگزار می کنند تا صدای خود را به گوش شما برسانند و شما را از ظلم و دیکتاتوری در این کشور کوچک مطلع کنند."

در این پیام خطاب به شرکت کنندگان در این کنفرانس خاطرنشان شده است: "شما در حالی در این کنفرانس شرکت می کنید که آل خلیفه ظلم و سرکوب و بازداشت های روزمره خود را از طریق مزدوران و اوباش تشدید کرده است. شما در این کنفرانس در سایه اشغالگری نیروهای عربستان و نیروهای سپر جزیره در کشور ما شرکت می کنید و حمد (پادشاه بحرین) آنها را به منظور سرکوب انقلاب مردمی فراخوانده و از اقدام همه رسانه های عربی و اسلامی و بین المللی به پوشش حوادثی که در خیابان های بحرین رخ می دهد جلوگیری کرده است. خواسته مردم سرنگونی کامل رژیم و کنار رفتن آل خلیفه است. این در حالی است که تانک ها و خودروهای زرهی و مزدوران آل خلیفه و نیروهای اشغالگر سعودی به شهرها و روستاها و شهرک ها حمله کرده و بدترین کشتارها را علیه ملت مرتکب شده اند."

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین از شرکت کنندگان در کنفرانس منامه خواست  به مسئولیت تاریخی و اخلاقی و انسانی خود عمل کنند و هر چه سریعتر آل خلیفه را تحت فشار قرار دهند، تا از ریختن خون مردم و اقدامات غیرانسانی علیه ملت بحرین که خواستار حق قانونی خود در تعیین سرنوشت است، دست بردارد.

این جنبش ابراز امیدواری کرد که تصمیمات شرکت کنندگان در این کنفرانس ضربه ای شدید به حامیان تروریسم وعاملان جنایات جنگی و کشتارها باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها