ناکامی تروریست ها در حمله موشکی به کربلا

ناکامی تروریست ها در حمله موشکی به کربلا
شنبه 30 آذر 1392 - 17:37

العالم - نيروهاي امنیتی عراق دهها موشک گراد و سکوهای پرتاب آنها را که تروریست ها در نظر داشتند با استفاده از آنها شهر کربلا و مناطق اطراف آن را در آستانه مراسم اربعین مورد حمله قرار دهند کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، در حالی که شهر کربلا میزبان میلیون ها زائر از مناطق مختلف جهان است، نیروهای پلیس عراق، در منطقه "الاسود" از توابع شهرستان "المسیب در شمال استان حله، 120 موشک گراد آماده شلیک را به همراه سکوهای پرتاب آنها کشف کردند که قرار بود این موشک ها، شهر کربلا و مناطق اطراف آن به ویژه شمال بابل را هدف حمله قرار دهند.

همچنین به دنبال کنترل نیروهای عراقی بر یک پناهگاه تروریست ها در شمال استان حله، دستگاههای امنیتی، اطلاعات و اسناد محرمانه فراوانی را درباره توطئه های تشکیلات القاعده در غرب عراق به دست آوردند.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی عراقی، اسناد و طرح هایی برای حملات مختلف را در یک پناهگاه تشکیلات تروریستی القاعده در منطقه بهبهان در شهرستان مسیب در شمال استان حله کشف کردند که در میان آنها اطلاعات و اسناد بسیار محرمانه و مهمی درباره چگونگی تقسیم منطقه شمال بابل و استان انبار با هدف الحاق آنها به مناطق تحت کنترل تشکیلات تروریستی "دولت اسلامی عراق" به چشم می می خورد.

علاوه بر این نیروهای امنیتی عراق، تونل هایی را کشف کردند که تروریست ها با استفاده از آنها به استان انبار و سپس به مرزهای آن کشور با سوریه می گریختند.

در آستانه فرا رسیدن اربعین حضرت سید الشهدا (ع) و در حالی که نیروهای امنیتی عراق بر عملیات امنیتی با هدف تأمین امنیت برگزاری این مراسم افزوده اند، چندین عملیات انفجاری در عراق، زائران آن حضرت را هدف قرار داده است.

تروریست‌ها در روزهای گذشته همزمان با نزدیک شدن به روز اربعین و حضور میلیون‌ها زائر در عراق برای حضور در مراسم این روز، بر تلاش‌هایشان برای ناامن کردن شهر کربلا افزوده‌اند.

پربیننده ترین خبرها