همسر دوم برای تروریست مسلح دردسر ساز شد

همسر دوم برای تروریست مسلح دردسر ساز شد
پنج‌شنبه 5 دی 1392 - 13:27

نیروهای امنیتی عراقی توانستند یکی از سران بارز گروههای مسلح در غرب بعقوبه را پس از اطلاع از محل اختفای او توسط همسر اولش دستگیر کنند.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، همسر این فرد به دلیل ازدواج وی با یک زن دیگر محل اختفای وی را لو داد، و نیروهای امنیتی نیز فورا او را دستگیر کردند.
یک مقام امنیتی عراقی به سایت خبری"سومریه نیوز" گفت: نیروهای امنیتی با ورود به یک منزل مسکونی در غرب بعقوبه، یکی از سران بارز گروههای مسلح با نام اختصاری (غ. س) را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: نیروهای امنیتی همچنین مقادیری مواد منفجره که در اطراف آن منزل پنهان شده بود پیدا کردند.
این منبع امنیتی که خواست نامش فاش نشود افزود: عملیات دستگیری فرد مذکور به دنبال کسب اطلاعاتی از سوی همسر وی انجام شد که پس از اطلاع یافتن از ازدواج این فرد با یک زن دیگر، محل اختفای وی را لو داد. پس از آن نیروهای امنیتی این فرد را دستگیر و وی را برای بازجویی به یک مرکز امنیتی منتقل کردند.
این منبع امنیتی خاطر نشان کرد: در بسیاری از موارد، زنان به طور عمد یا غیر عمد در دستگیری اعضا و فرماندهان گروههای مسلح نقش بارزی ایفا می کنند، که در نهایت این امر منجر به دستگیری افراد مسلحی می شود که برای جامعه خطرناک هستند.
یادآور می شود استان دیاله که مرکز آن شهر بعقوبه در 55 کیلومتری شمال بغداد قرار دارد، به طور روزانه شاهد حملات مختلفی علیه شهروندان و نیروهای امنیتی است. این در حالی است که نیروهای امنیتی روزانه دهها نفر را به اتهام اقدامات ضد امنیتی، تروریستی و جنایی دستگیر می نمایند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها