تلفات و خسارات سنگین داعش در استان الانبار عراق

تلفات و خسارات سنگین داعش در استان الانبار عراق
پنج‌شنبه 19 دی 1392 - 20:06

معاون رئیس شورای نجات استان الانبار درغرب عراق اعلام کرد: داعش و دیگر گروه های مسلح دیروز متحمل تلفات و خسارات سنگینی از ارتش و عشایر شدند و بازداشت 4 عضو ارشد داعش در الانبار فعالیت این گروه ها را در این استان محدود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "فارس ابراهیم الدلیمی" معاون رئیس شورای نجات الانبار امروز (پنجشنبه) در مصاحبه با شبکه خبری العالم اعلام کرد : هم اکنون در الانبار ارتش ، پلیس و عشایر با داعش و متحدان این گروه مسلح می جنگند، و بحران الانبار سرانجام با سرکوب گروه های مسلح پایان خواهد یافت . 
الدلیمی اظهار داشت: عشایر از ارتش و دیگر نیروهای امنیتی حمایت می کنند و کنار همدیگر با گروه های مسلح می جنگند و دشمنان عراق نمی توانند اختلافی بین ارتش و عشایر ایجاد کنند و همکاری ارتش و عشایر باعث شده است که داعش و متحدانش از مواضع خود عقب نشینی کنند. 
الدلیمی تأکید کرد: داعش و دیگر گروه های مسلح شب گذشته خسارتهای سنگینی را متحمل شدند، و اعضای داعش پس از عقب نشینی از شهر رمادی به سوی شهر فلوجه حرکت کرده تا در این شهر و اطراف آن مستقر شوند.
معاون رئیس شورای نجات استان الانبار با تأیید خبر دستگیری چهار عضو ارشد داعش در این استان گفت: دستگیری این افراد فعالیت داعش را بسیار محدود کرده و باعث موفقیت بیشتر ارتش و عشایر در مبارزه با گروه های مسلح شده است.

MKH-9-14:43

پربیننده ترین خبرها