مهاجرت تروریست‌های انگلیسی از سوریه به عراق

مهاجرت تروریست‌های انگلیسی از سوریه به عراق
يکشنبه 22 دی 1392 - 19:19

به نوشته روزنامه انگلیسی تایمز، تروریست های این کشور که برای جنگ به سوریه رفته بودند، اخیرا مقصد خود را تغییر داده و به گروه داعش در عراق پیوسته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از این تروریست های انگلیسی که اخیرا برای "جهاد" در سوریه حضور داشته و از طریق مرز این کشور برای "شهادت" به عراق رفته است به تایمز می گوید، تنها یکی از تعداد زیاد جنگجویان انگلیسی است که به گروههای تروریستی وابسته به داعش در عراق پیوسته است.

تایمز تاکید کرد: دستگاههای اطلاعاتی غرب از این هراس دارند که داعش، جنگجویان خارجی را مامور انجام عملیات های تروریستی در کشورهای غربی، پس از بازگشت از سوریه و عراق به کشورهایشان کند.

پیشروی ارتش سوریه در جنگ علیه تروریست ها و درگیری داخلی گروه های تروریستی در سوریه از یک سو و از سوی دیگر حملات ارتش عراق به مواضع القاعده در عراق با نام دولت اسلامی عراق و شام در استان الانبار موجب مهاجرت جمعی از تروریست ها از سوریه به عراق شده است. این افراد همراه داعش در جنگ با ارتش عراق و اجرای حملات تروریستی مشارکت فعال دارند.

ارتش عراق برای پاکسازی تروریست ها از شهرهای فلوجه و الرمادی استان الانبار که هم مرز با سوریه است، عملیات همه جانبه ای را با حمایت های مردمی و عشایری در پیش گرفته است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها