وفاق: قاتلان در بحرین از مجازات فرار می‌کنند

وفاق: قاتلان در بحرین از مجازات فرار می‌کنند
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 14:52

جمعیت وفاق بحرین با اشاره به گذشت 24 روز از شهادت جوان 27 ساله ای بحرینی و جلوگیری آل خلیفه از تحویل جسد وی به خانواده اش، تأکید کرد که این رژیم همچنان درحال فرار از مجازات قاتلان است.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جمعیت وفاق بحرین رژیم آل خلیفه را مسؤول شهادت "عبدالعزیز العبار" دانست و تأکید کرد: رژیم با جعل گواهی فوت و عدم ذکر دلیل واقعی شهادت عبدالعزیز العبار، فرار قاتلان ازمجازات را دنبال می کند.

جمعیت وفاق در بیانیه ای خاطرنشان کرد: با گذشت 24 روز از شهادت العبار، رژیم همچنان از تحویل جسد این شهید به خانواده اش و اعلام دلیل واقعی مرگ وی خودداری می کند که این اقدام، اعتراف رسمی و صریح رژیم در حمایت از قاتلان و جنایتکاران و پذیرفتن جنایت هایی است که شهروندان، قربانی آن هستند.

وفاق تاکید کرد: جعل گواهی فوت برای تبرئه کردن قاتلان از مجازات انجام شده است، که این اقدام در حد خود یک جنایت دیگر است؛ همچنین تحویل ندادن عمدی پیکر این شهید و سرپوش گذاشتن بر آن، جنایتی در حق بشریت و مردم  بحرین است، زیرا این شهید برای دست یافتن بر حقوق و تحقق دموکراسی و شرافت گام برداشته بود.

بر اساس گزارش اداره آزادی ها و حقوق بشر جمعیت وفاق، شهید عبدالعزیز موسی العبار جوان 27 ساله ای بحرینی در صبح روز جمعه 18 آوریل 2014 به شهادت رسید.

وی در 23 فوریه 2014 به ضرب گلوله مستقیم نیروهای امنیتی از ناحیه  سر مجروح شد و 55 روز در کما به سر برد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها