بحرینی‌ها خستگی ناپذیری خود را ثابت کردند + فیلم

شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 08:59

مردم بحرین در اعتراض به ادامه سیاستهای سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه، نزدیک پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این تظاهرات عصر دیروز نزدیک منامه پایتخت بحرین با شعار "ملت خستگی ناپذیر" به درخواست گروه های سیاسی مخالف در این کشور برگزار شد، و تظاهرکنندگان شعارهایی در اعتراض به اقدامات سرکوبگرانه نیروهای امنیتی سر دادند.

در پایان این تظاهرات گروههای سیاسی مخالف در بیانیه ای اعلام کردند: سند منامه شامل موادی درباره نحوه برقراری عدالت در بحرین است و پایه و اساس خوبی برای حل عادلانه بحران این کشور است .

در این بیانیه آمده است : هر طرح سیاسی که به اختلافات طبقاتی و بی عدالتی پایان ندهد ، تأمین کننده منافع کشور نخواهد بود . 

گروه های سیاسی بحرین اعلام کردند : سرکوب مردم ، حمله به منازل شخصی ، بازداشت های غیرقانونی و محاصره مناطق و صادر کردن احکام ظالمانه برای فعالان سیاسی و حقوقی اوضاع بحرین را وخیم تر و پیچیده تر می کند .

گروه های سیاسی به شهادت عبدالعزیز العبار اشاره کردند و افزودند : امتناع رژیم از تحویل دادن پیکر عبدالعزیز العبار از 29 روز پیش تاکنون توهین به خون های پاکی است که ظالمانه روی زمین ریخته شده است و نشان می دهد که رژیم مسؤولیت جرایم و جنایات خود را به عهده نمی گیرد . رژیم تلاش می کند که گواهی فوت جعلی برای شهید العبار صادر کند تا علت واقعی شهادت وی را پنهان کند که هدفش از این توطئه رهاندن عوامل جنایتکار خود از سزا و جزای جنایات شان است .   
گروه های سیاسی بحرین اعلام کردند که برای احقاق حقوق خانواده شهید العبار تلاش خواهند کرد .

پربیننده ترین خبرها