اذعان رئیس فیفا به یک تصمیم اشتباه

اذعان رئیس فیفا به یک تصمیم اشتباه
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 12:41

رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) واگذاری میزبانی مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 به قطر را تصمیمی اشتباه توصیف کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "جوزف بلاتر" در پاسخ به سؤال خبرنگار سازمان رادیو تلویزیون سوئیس (آر تی اس ) مبنی بر اینکه آیا انتخاب قطر به عنوان میزبان مسابقات جام جهانی 2022 با توجه به گرمای شدید این کشور در فصل تابستان، کار اشتباهی نبود؟، گفت : بله. قطعاً.
بلاتر افزود : هر کسی در زندگی اشتباه می کند؛ گزارشی که درباره وضعیت آب و هوای قطر تهیه شد نشان می دهد که هوای این کشور در تابستان بسیار گرم می شود ولی کمیته اجرایی فیفا با اکثریت آراء تصمیم به برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 در قطر گرفت.
بلاتر خاطرنشان کرد: احتمالاً مسابقات جام جهانی 2022 در  فصل زمستان برگزار خواهد شد.
بلاتر روز 21 آوریل نیز در مصاحبه با شبکه بی ان اسپورتس گفته بود که ترجیح می دهد که مسابقات جام جهانی 2022 در اواخر سال 2014 برگزار شود زیرا نمی توان این مسابقات را با وجود اصرار قطر در تابستان برگزار کرد .
فیفا نیز پس از اظهارات بلاتر در بیانیه ای اعلام کرد : همانگونه که بلاتر گفت؛ واگذاری میزبانی مسابقات جام جهانی 2022 به قطر اشتباه بود زیرا هوای این کشور در فصل تابستان بسیار گرم می شود .
برخی کشورهای اروپایی با برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 در فصل زمستان مخالف هستند زیرا در این فصل  بازیهای داخلی خود را برگزار می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها