عکس و فیلم؛ دانشجویانی که روی زمین امتحان می‌دهند!

سه شنبه 30 ارديبهشت 1393 - 21:33

دانشجویان دانشگاه ملک فیصل عربستان، از این که مجبور شدند به جای سالن امتحانات، بر روی زمین بنشینند و امتحان بدهند، به شگفت آمدند.

به گزارش شبکه خبری العالم، دانشجویان رشته "فقه السیره" در دانشگاه ملک فیصل پس از آن که قرار شد امتحان خود را در راهروی قدیمی پیش دانشگاهی بر روی زمین برگزار کنند، از فقدان ساده ترین امکانات آموزشی در مرکز آموزشی مشهوری مانند دانشگاه ملک فیصل، بسیار بهت زده و سرخورده شدند.

جمعی از دانشجویان این دانشگاه تاکید کردند که قرار بود امتحان در ساعت 13 تا 15 برگزار شود، اما نبود سالن برای برگزاری امتحان بسیار غافلگیر کننده بود و آنها که حدود 100 نفر بودند، بر روی زمین نشستند و امتحان دادند.

به نوشته روزنامه "احساء نیوز"،  این دانشجویان اظهار داشتند که "تلاشها برای یافتن سالنی برای امتحانات به نتیجه نرسید". آنان به سوء مدیریت و بی برنامگی در این خصوص معترض هستند.

آنها تاکید کردند که پس از نیم ساعت تلاش برای یافتن سالنی مناسب برای برگزاری امتحان، از اینکه قرار شد امتحان خود را بر روی زمین در سالن قدیمی پیش دانشگاهی برگزار کنند، بسیار بهت زده شدند، اما چاره ای جز این نداشتند و پس از برگزاری امتحان، از مسؤولان دانشگاه خواستند تا به سبب این وضعیت شرم آور، رسما از آنها عذرخواهی کنند و در عین حال از دکتر عبدالعزیز ساعاتی مدیر دانشگاه خواستند تا شخصا به این مساله رسیدگی و از تکرار آن جلوگیری کند و عاملان این امر نیز بازخواست شوند.

 

پربیننده ترین خبرها