واکنش خطرناکترین گروه مسلح در مصر به هلاکت سرکرده خود

واکنش خطرناکترین گروه مسلح در مصر به هلاکت سرکرده خود
شنبه 3 خرداد 1393 - 08:36

به دنبال هلاکت سرکرده گروه موسوم به "انصار بیت المقدس" که به عنوان مرگبارترین گروه شبه نظامی در مصر شناخته می شود، خبرها از اولین واکنش انتقام جویانه این گروه و منفجر کردن خط لوله گاز این کشور در منطقه سینا حکایت دارد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع نظامی مصری در سینا اعلام کرده اند انفجار این خط لوله اولین واکنش تلافی جویانه پس از هلاکت "شادی المنیعی" سرکرده گروه مسلح انصار بیت المقدس است.

مسؤولان مصری دیروز اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور در عملیاتی شبانه در شبه جزیره سینا، سرکرده "انصار بیت المقدس" مرگبارترین گروه شبه نظامی مصری را به همراه سه عضو دیگر این گروه از پای در آوردند.
افراد ناشناس دیروز با کار گذاشتن مواد منفجره زیر خط لوله انتقال گاز طبیعی در روستای الطویل در جنوب شهر العریش مصر ، این خط لوله را منفجر کردند که بر اثر ان جریان انتقال گاز طبیعی به منطقه صنعتی واقع در مرکز سینا، قطع شد.
نیروهای آتش نشانی مصری تلاش می کنند آتش سوزی در این خط لوله را مهار کنند. پیش از این نیز افراد ناشناس چهار روز قبل با منفجر کردن خط لوله گاز العریش سبب قطع انتقال گاز به کارخانه سیمان ارتش مصر در مرکز سینا شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها