توهین روزنامه آل خلیفه به مردم بحرین

توهین روزنامه آل خلیفه به مردم بحرین
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 15:07

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین، از رژیم آل خلیفه که به ناحق او را به اتهام ناسزاگویی زندانی کرده بود، خواست سردبیر روزنامه "اخبار الیوم" را نیز به سبب ناسزاگویی به مردم جزیره "ستره" زندانی کند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "نبیل رجب" که به تازگی از زندان آزاد شده است، در پستی در صفحه تویتر خود نوشت: مرا به نیرنگ و ظلم به اتهام ناسزاگویی به اهالی "المحرق" در زندان کردند، اکنون می پرسم آیا "انور عبدالرحمن" سردبیر روزنامه موسوم به "اخبار الخیلج" نیز به سبب ناسزاگویی در حق مردم جزیره "ستره" زندانی خواهد شد؟

شماری از نمایندگان مجلس بحرین، امروز در مصاحبه هایی با این روزنامه، مردم بحرین در جزیره الستره را "متخاصم و هرج و مرج طلب" برشمرده اند.

این در حالی است که مردم این منطقه، همانند سایر مناطق بحرین، جز برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز برای احقاق حقوق، کار دیگری نکرده اند.

نمایندگان رژیم آل خلیفه در مجلس بحرین، در پاسخ به این سؤال که چرا به هیچ یک از مردم و نخبگان جزیره ستره اجازه داده نمی شود که سهمی در طرح های بزرگ کشور داشته باشند، ادعا کردند: "منش خصمانه مردم این منطقه، باعث می شود که مسؤولان از آنان دوری کنند."

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها