استعفای گروهی فرماندهان "ارتش آزاد سوریه"

استعفای گروهی فرماندهان
يکشنبه 25 خرداد 1393 - 10:47

تعدادی از فرماندهان گروه مسلح موسوم به "ارتش آزاد سوریه" در اعتراض به کاهش حمایت کشورهای حامی خود و کمبود کمک های نظامی استعفا کردند و سلیم ادریس رئیس سابق ستاد این گروه نیز از فعالیت نظامی کناره گیری کرد و به امارات رفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ستاد گروه مسلح ارتش آزاد سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: تعدادی از فرماندهان ارتش آزاد سوریه به علت کمبود کمک های نظامی کشورهای کمک کننده به مخالفان مسلح سوری استعفا کردند.

در این بیانیه که 9 نفر از فرماندهان گروه مسلح ارتش آزاد سوریه امضا کرده اند، آمده است: ما از مسئولیت خود به عنوان فرماندهان جبهه ها و روسای شوراهای نظامی در ستاد ارتش آزاد سوریه استعفا می دهیم.

خبرگزاری فرانسه به نقل از محمد العبود یکی از امضا کنندگان این بیانیه نوشت: علت استعفا، نبود نقش شورای عالی نظامی است زیرا کشورهای کمک کننده به طور کامل این شورا را نادیده می گیرند و دور می زنند. کمک های کشورهای کمک کننده کافی نیست و برای پیروزی در نبرد ناچیز است.

پایگاه خبری "جی بی سی نیوز" نیز گزارش داد: سلیم ادریس رئیس سابق ستاد ارتش آزاد از فعالیت نظامی و تصدی پست های نظامی کناره گیری کرده و به امارات رفته است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها