اقدامات صهیونیست‌ها پس از کشف اجساد شهرک‌نشینان

سه شنبه 10 تير 1393 - 18:19

پس از کشف اجساد سه صهیونیست مفقود شده در الخلیل، رژیم صهیونیستی تلاش دارد با خاتمه دادن به دولت وفاق ملی فلسطین، سران بازداشت شده جنبش حماس را از غزه تبعید کند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از قدس اشغالی، کابینه سیاسی – امنیتی رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و دیگر سران ارشد دستگاه های امنیتی در نشستی به بررسی پرونده ربایش و مرگ 3 شهرک نشین صهیونیست و تبعات ناشی از آن پرداختند.

شب گذشته (دوشنبه شب) اجساد 3 شهرک نشین صهیونیست که چند وقت پیش در کرانه باختری مفقود شده بودند، در الخلیل پیدا شد. نیروهای رژیم اشغالگر قدس روزهای گذشته در عملیاتی گسترده برای یافتن این 3 تن، صدها فلسطینی را در مناطق مختلف بازداشت کردند و 7 تن را به شهادت رساندند.

پس از یافتن اجساد، رسانه های اسرائیلی نیز هم زمان از تصمیم کابینه نتانیاهو برای تبعید اعضای ارشد حماس که اخیرا در غزه بازداشت شده اند، خبر می دهند.

به گزارش خبرنگار العالم، در حالی که هنوز حرف و سخن درباره مجریان عملیات ربایش صهیونیست ها در رسانه های این رژیم ادامه دارد، گمانه زنی هایی درباره پایان دادن به دولت وفاق و آشتی میان غزه و کرانه باختری مطرح می شود.

ارتش رژیم ‌صهیونیستی نیز ساعاتی پس از آنکه جنازه 3 اسرائیلی در الخلیل پیدا شد، با یورش به خانه "مروان القواسمی" و "عامر ابوعیشه"، خانه این 2 نفر را به طور کامل تخریب کردند.

خانه عامر ابو ريشه پس از ويراني

العالم

با توجه به این که این 2 نفر از اعضای جنبش حماس هستند، رژیم صهیونیستی حماس را مسئول ربایش 3 شهرک نشین می داند. ارتش اسرائیل در 2 هفته گذشته با اجرای عملیاتی گسترده در کرانه باختری، 7 فلسطینی را به شهادت رساند و بیش از 500 نفر را بازداشت کرده است. بیشتر این افراد بازداشت شده از اعضای حماس هستند.

از سوی دیگر شهر الخلیل به منطقه بسته نظامی تبدیل شده و تحت محاصره کامل قرار دارد.از سوی دیگر اشغالگران معتقدند که پایان دادن به دولت جدید فلسطینی ها نیازمند اقدام نظامی است.

منابع نظامی در اسرائیل از قطع ارتباط میان شهرهای غزه خبر می دهند و در میان سانسور شدید خبری، تمام اخبار و گمانه زنی ها در چارچوب اخباری است که به نحوی از جلسات مقامات ارشد صهیونیست درز کرده است.

به دنبال حملات گسترده هوایی رژیم اشغالگر قدس به غزه از بامداد امروز و تهدید جنبش حماس از سوی سران رژیم صهیونیستی، سخنگوی وزارت امور داخلی غزه اعلام کرد که تمام نیروهای پلیس و نهادهای امنیتی در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی بیش از 20 بار به مناطق مختلفی در نوار غزه حمله کردند و برخی مناطق را هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها