فیلمی از داخل پایگاه "بلد" در استان صلاح الدین

چهارشنبه 11 تير 1393 - 13:20

نیروهای ارتش و عشایر استان صلاح الدین ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تصرف پایگاه هوایی "بلد" در استان صلاح الدین از سوی تروریستها را تكذیب كردند.

"حیدر قاسم" خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه در گزارشی از داخل این پایگاه هوایی تأکید کرد، عملیات ارتش عراق با همكاری عشایر در روستاهای اطراف دو استان صلاح الدین و دیالی به طرف شمال، برای  پاكسازی این مناطق از عناصر داعش، ادامه دارد.
وی افزود: نیروهای ارتش عراق و عشایر در روستاهای حاتمیه و یثرب در شهرستان بلد، اوضاع را تحت کنترل دارند.
سرهنگ "خیرالله العتابری" در این خصوص به خبرنگار العالم گفت: به علت توطئه برخی عناصر پلیس، تروریست‌ها توانستند وارد منطقه حاتمیه شوند.
خبرنگار العالم در ادامه تأکید کرد که نیروهای عشایر و ارتش در بسیاری از این مناطق مستقر شده اند، و اوضاع تحت كنترل آنها قرار دارد.
"خلیل التمیمی" شیخ عشیره "بنی تمیم" در مصاحبه با خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: پایگاه هوایی بلد در این منطقه قرار دارد. برخی شبكه های و رسانه ها اعلام كردند كه این پایگاه را تروریست ها و داعش تصرف كرده‌اند، اما این خبرها درست نیست.
التمیمی تأکید کرد: افراد عشایر بنی تمیم در خط یثرب و پایگاه هوایی بلد مستقر هستند، و این رسانه ها دروغ پردازی می کنند. هیچ یك از عناصر داعش به این منطقه وارد نشده اند، و همه عشایر در اینجا علیه داعش و تروریست ها می جنگند.
MKH-1-22:38

پربیننده ترین خبرها