آیا مقاومت فلسطین برای هر سناریویی آمادگی دارد؟ +ویدیو

شنبه 21 تير 1393 - 19:55

بيروت، (العالم)– جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر آمادگی همه‌جانبه مقاومت برای مقابله با هر نوع حملات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

"زیاد نخاله" معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: مقاومت با همه اقتدار و امکانات خود در برابر حملات دشمن صهیونیست ایستادگی می کند.

نخاله اظهارات مسئولان رژیم اشغالگر اسرائیل درباره طولانی بودن جنگ را کم اهمیت خواند و گفت: مقاومت برای هر نوع احتمالی خود را آماده کرده است.

وی افزود: مسیر نبرد تا این لحظه با سیاست های کلی مقاومت مغایرتی نداشته است، زیرا ملت فلسطین مورد حمله قرار گرفته است و نیروهای مقاومت با همه اقتدار و امکانات خود در دفاع از ملت فلسطین عمل خواهند کرد.

معاون دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: وقتی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از جنگی بلندمدت سخن می گوید، مساله جدیدی را عنوان نمی کند، زیرا از زمان شروع حمله، اسرائیل از جنگ زمینی و از طولانی بودن زمان جنگ سخن گفته و ما خطاب به وزیر جنگ این رژیم می گوییم زمانی که جنگ به ضرر ما باشد، قطعا به ضرر شما نیز خواهد بود؛ وقتی شهرها و خانه های ما ویران شود، خانه ها و شهرهای شما نیز ویران خواهد شد. ما آماده استفاده از امکانات خود برای مقابله با حملات شما هستیم و ان شاالله به ملت فلسطین و به همه جهانیان ثابت خواهیم کرد که مقاومت، مورد اعتماد و حسن ظن همگان بوده و هست.

زیاد نخاله اظهار داشت: صحبت از مذاکرات، فقط در رسانه ها مطرح می شود و هرگونه طرحی از سوی کشورهای دیگر، دور از واقعیت است، زیرا اسرائیل جنگی تمام عیار را علیه ملت فلسطین آغاز کرده است که نتایج ویرانگری به دنبال خواهد داشت ودر نتیجه هر نوع  مذاکره یا گفتگویی  باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، ملت فلسطین از سال ها پیش در معرض حملات و تجاوزگری های رژیم اشغالگر اسرائیل قرار دارد و این تجاوزات باید به پایان برسد. باریکه غزه و کرانه باختری تحت محاصره قرار دارند و این محاصره باید روزی پایان یابد.

معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت: هرگونه صحبت از پیش شرط اکنون مطرح نیست، زیرا ما اکنون در میدان نبرد هستیم و تا این لحظه، به هیچ روزنه ای برای مذاکره و گفتگو دست نیافته ایم.

پربیننده ترین خبرها