لغو پروازهای شرکتهای امریکایی به اسراییل

لغو پروازهای شرکتهای امریکایی به اسراییل
سه شنبه 31 تير 1393 - 23:10

العالم - چندین شرکت هواپیمایی امریکا امروز (سه شنبه) ، پروازهای خود به مقصد اسراییل را به سبب مشکلات امنیتی در فرودگاه بین المللی بن گوریون در تل آویو، به حالت تعلیق درآوردند.

به گزارش شبکه خبری العالم، شرکت هواپیمایی "دلتا ایرلاینز" ضمن تعلیق تمام پروازهای خود به مقصد اسراییل تا اطلاع ثانوی، توضیح داد که هواپیمای بویینگ 747 که از فرودگاه کندی نیویورک با 290 مسافر عازم تل آویو بود ، بعد از دریافت اطلاعاتی درباره سقوط یک فروند موشک نزدیک فرودگاه بن گوریون، مسیر خود را به سمت فرودگاه شارل دوگل فرانسه تغییر داد.

این شرکت هواپیمایی تاکید کرد که دلتا تا اطلاع ثانوی رفت و برگشت هواپیماهای خود به فرودگاه بین المللی بن گوریون در تل آویو را به حالت تعلیق در آورده است.

دلتا ایرلاینز توضیح داد که  این اقدام را با هماهنگی آژانس فدرال هوانوردی امریکا به منظور تضمین سلامت و امنیت مسافران و کارکنان خود انجام داده است.

همچنین شرکت هواپیمایی "یو اس ایر ویز" در شبکه اجتماعی تویتر نوشت که امروز سه شنبه، پرواز 797 از تل آویو به فیلادلفیا و پرواز 796 از فیلادلفیا به تل آویو را لغو کرد.

پایگاه اینترنتی شرکت "یونایتد ایرلاینز" نیز تاکید کرد که پرواز نیویورک به تل آویو لغو شده است.

وزارت خارجه امریکا روز دوشنبه به اتباع خود درباره سفر به اسراییل و نوارغزه و یا کرانه باختری هشدار داد.

اصابت موشک های شلیک شده  گروههای مقاومت به سمت سرزمین های اشغالی در هفته های اخیر وحشت صهیونیست ها و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

پربیننده ترین خبرها