تصمیم حماس برای ادامه جنگ تا پایان محاصره غزه

تصمیم حماس برای ادامه جنگ تا پایان محاصره غزه
يکشنبه 12 مرداد 1393 - 16:21

برخی منابع آگاه از مذاکرات قاهره گفتند که جنبش حماس تصمیم گرفته است به هر قیمتی شده، تا پایان دادن به محاصره نوارغزه بجنگد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه المیادین با انتشار این خبر اعلام کرد که جلسه گفت وگوی هیات فلسطینی با مسئوولان مصری امروز در قاهره آغاز شد.
شبکه خبری العالم با اشاره به ادامه مبارزه مقاومت فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی در خبری فوری اعلام کرد که منابع این رژیم از احتمال عملیات نفوذ گروه های فلسطینی در منطقه زیکیم خبر دادند.
به دنبال این امر، ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان این منطقه خواست از خانه های خود خارج نشوند.
شبکه تلویزیونی الاقصی لحظاتی نیز به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد آژیر خطر در پایگاه نظامی کرم ابو سالم در شرق رفح در جنوب نوارغزه به صدا درآمد.

جسد افسر صهیونیست
روزنامه معاریو چاپ فلسطین اشغالی یکشنبه در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد جسد هدار گلدین افسر ارتش رژیم صهیونیستی که در نوار غزه کشته شد بعد از ظهر امروز در گورستان نظامی شهر کفار سابا ( سرزمینهای اشغالی 1948میلادی ) دفن خواهد شد.
پایگاه اینترنتی خبری فلسطین الیوم  با اعلام این خبر افزود : ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این و با هدف توجیه نقض آتش بس انسانی در رفح ادعا کرده بود گلدین توسط گروههای فلسطینی ربوده شده است.
ارتش اسرائیل به بهانه ربوده شدن گلدین روز پنجشنبه گذشته به عملیات خونین و  وحشیانه ای در رفح اقدام کرد که طی آن بیش از 160 نفر به شهادت رسیدند و صدها نفر دیگر زخمی شدند.
معاریو نوشت: موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رییس بخش منابع انسانی و همچنیان خاخام اعظم در ارتش صهیونیستی دیشب از خانواده گلدین دیدار و رسما خبر کشته شدن وی را به خانواده اش اعلام کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها