آزادی 10روستا از کنترل داعش در صلاح الدین عراق

آزادی 10روستا از کنترل داعش در صلاح الدین عراق
جمعه 11 مهر 1393 - 10:13

ارتش عراق و نیروهای مردمی با اجرای عملیات موفقیت آمیز، بیش از 10 روستا را از کنترل تروریست های داعش خارج و منطقه بین طوزخورماتو تا پل الزرکه در استان صلاح الدین را آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش عراق با اعلام هلاکت ده ها تن از عناصر داعش در درگیری های نظامی، از حمله ارتش و نیروهای عشایر به گروه های تروریستی در منطقه شیعه نشین بلد واقع در جنوب صلاح الدین خبر داد.

اهالی منطقه بلد خواستار حمله جنگنده های عراقی به منظور دفع حملات پیاپی تروریست ها علیه این شهر و ممانعت از رسیدن آنها به بارگاه مطهر حضرت محمد بن علی الهادی (ع) شدند.

نیروهای عراقی روز پنجشنبه از بازپس گیری حدود 30 روستا واقع در شرق استان دیالی نیز خبر دادند. همچنین در این نبردها بیش از 50 تروریست داعش به هلاکت رسیدند.

به گفته یک منبع در فرماندهی عملیات بابل در جنوب بغداد، در نتیجه حملات جنگنده های عراقی به مواضع تروریست ها در این منطقه، بیش از 20 نفر از اعضای گروهک تروریستی داعش کشته یا زخمی و چندین پایگاه تروریست ها در ناحیه جرف الصخر در شمال بابل منهدم شد.

نیروهای امنیتی در شهرهای مختلف استان صلاح‌الدین عراق عملیات گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند و در این عملیات تاکنون شمار زیادی از تکفیری‌ها به دست نیروهای امنیتی، عشائر و ارتش کشته شده‌اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها