حزب الله لبنان تروریستها را در بعلبک تارومار کرد+فیلم

سه شنبه 15 مهر 1393 - 10:40

حزب الله لبنان با تاکید بر آمادگی برای دفع هرگونه حمله تروریستی، اعلام کرد: تروریست ها نتوانستند اهداف خود را در منطقه بریتال لبنان اجرایی کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در بیروت، تروریست ها در حمله به منطقه بریتال شهر بعلبک لبنان ناکام ماندند و، تعدادی از آنها در این حمله به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.
حسن فضل الله، عضو فراکسیون" وفاداری به مقاومت " در مجلس نمایندگان لبنان روز سه شنبه اظهار داشت: گروه های تروریستی نمی توانند آسیبی به لبنان برسانند زیرا مقاومت همیشه آماده است و شب و روز در میدان حضور دارد.
تعداد تروریست های تکفیری که به منطقه بریتال حمله کردند، زیاد بود ولی در برابر نیروهای حزب الله نتوانستند به اهداف خود دست یابند و بدون کسب هیچ موفقیتی پس از برجای گذاشتن تعدادی کشته و زخمی عقب نشینی کردند.
میشل سلیمان، رییس جمهوری سابق لبنان در واکنش به حملات تروریست ها، دفاع از کشور را مسوولیت همگان اعلام کرد و گفت: نباید هیچ اختلافی در لبنان درباره مساله دفاع از کشور وجود داشته باشد.
سلیمان افزود: همه مردم لبنان باید در یک صف به دفاع از کشورشان بپردازند.
سرکیس ابوزید، کارشناس سیاسی لبنانی نیز به خبرنگار العالم گفت: بدون شک حزب الله به هیچ گروه تروریستی اجازه نخواهد داد که امنیت منطقه بریتال و حومه آن را به خطر بیندازد زیرا ناامنی بریتال به معنای به خطر افتادن مواضع حزب الله و امنیت بیروت خواهد بود.
MKH-7-06:39 

پربیننده ترین خبرها