پیام مقاومت اسلامی لبنان به صهیونیستها در شبعا

چهارشنبه 16 مهر 1393 - 15:10

تحلیلگر سیاسی لبنانی می گوید، عملیات شبعا پس از حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی همزمان با حملات داعش و جبهه النصره به عرسال؛ حامل پیام سیاسی مقاومت اسلامی لبنان به رژیم صهیونیستی بود.

خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه از لبنان گزارش داد، جنبش مقاومت اسلامی لبنان دیروز در بیانیه ای مسؤولیت عملیات در مسیر گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغال شده شبعا را بر عهده گرفت.

گروه شهید "علی حسن حیدر" این عملیات را انجام داد که طی آن  شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شدند. سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر زخمی شدن 2 نظامی را در این انفجار تایید کرد.

"فیصل عبدالساتر" تحلیلگر سیاسی لبنانی به خبرنگار العالم گفت: این اقدام حاوی پیامی سیاسی برای مغز متفکر فتنه های منطقه است، مبنی بر اینکه مقاومت لبنان زمام امور را در دست دارد.

عملیات مقاومت اسلامی لبنان در تپه های شبعا، صهیونیستها را سردرگم کرده است و یادآور وضعیت مشابه چندین روز پیش در عرسال، بریتال و یونین بود؛ در این حادثه طرح ترسیم شده رژیم صهیونیستی که از سوی داعش و جبهه النصره با حمله به این مناطق اجرا شد، با آمادگی حزب الله ناکام ماند و آرامش بر این منطقه حاکم شده است.

شیخ محمد یزبک از علما و مجتهدان برجسته لبنانی پس از حادثه عرسال خطاب به این دسته از لبنانی ها که مخالف مقاومت حزب الله هستند، گفت: اگر رزمندگان حزب الله نبودند، عناصر گروه تروریستی داعش به بیروت و تمامی لبنان می رسیدند و نخستین کسی که ضرر می دید شما بودید که از داعش حمایت می کنید.

پربیننده ترین خبرها