پرچمی که آل‌خلیفه را به وحشت انداخت +ویدیو

شنبه 10 آبان 1393 - 21:05

رژیم آل‌خلیفه که گویی از نمادهای عاشورایی در این کشور وحشت دارد، نیروهای خود را مامور کرده تا نماد ها و پرچم‌های امام حسین(ع) را در مناطق مختلف این کشور، جمع‌آوری و امحا کند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "مرآت البحرین" به تازگی ویدیویی منتشر کرده است که در آن نیروهای امنیتی آل خلیفه از یک تیر چراغ برق در منطقه "صدد" در خیابانی در مجاورت کاخ شاه بحرین، بالا می روند تا پرچم عاشورایی را که در ارتفاع بالایی نصب شده است، بردارند.

همچنین شماری از نیروهای امنیتی آل خلیفه مامور شده اند تا نمادها و پرچم های عاشورایی را که بحرینی ها هر سال محرم برای برگزاری مراسم عاشورا در خیابان ها نصب می کنند، جمع آوری نمایند.

در این ویدیو که بازتاب گسترده ای در محافل مختلف داشته است، عناصر دیگری دیده می شود که در اقدامی توهین آمیز پرچم ها و نمادهای محرم را در خیابانی دیگر در همان نزدیکی جمع آوری می کنند.

"مرکز اطلاع رسانی انقلاب بحرین" این ویدیو را روز گذشته بر روی یوتیوب منتشر کرد.

خاطرنشان می شود که مناطق عالی، بوری و المعامیر در بحرین نیز امروز شاهد توهین نیروهای آل خلیفه به نمادهای عاشورای حسینی بود و به اذعان مرکز حقوق بشر بحرین تعداد مناطقی که هدف این اقدامات توهین آمیز قرار گرفته اند به 15 منطقه رسیده است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها