وفاق: اهانت آل‌خلیفه به عزاداران حسینی غیرقانونی است

وفاق: اهانت آل‌خلیفه به عزاداران حسینی غیرقانونی است
يکشنبه 11 آبان 1393 - 11:55

جمعیت وفاق در پیامی به وزیر کشور بحرین از بی توجهی وی به اهانت و تعرض عناصر وابسته به نهادهای امنیتی رژِیم آل خلیفه به نمادها و مظاهر عاشورایی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش روز یک شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت مرآه البحرین، سید هادی موسوی رئیس اداره آزادی‌ها و حقوق بشر جمعیت وفاق بحرین خطاب به وزیر کشور رژیم آل خلیفه گفت: چرا عناصر وابسته به وزارتخانه شما به  نمادها و احساسات برگزارکنندگان عاشورای حسینی (ع) توهین می کنند؟

وی افزود: به استناد کدام قانون یا ماده قانون اساسی مزدوران شما از روی عمد اقدام به پاره کردن بیرق های سیاه و نمادهای عاشورایی می کنند؟
موسوی تصریح کرد: آیا می دانید اهانت و تجاوزهای سرسپردگان شما به نمادها و مقدسات شیعیان در ایام عاشورا خشم آنها را بیشتر برمی انگیزد؟
رئیس اداره آزادی‌ها و حقوق بشر جمعیت وفاق، گفت: آیا یکی از شما شجاعت و جسارت این را دارد که با دست نوشته، قانونی بودن چنین اقداماتی را تشریح نماید؟

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات گستاخانه عناصر وابسته به دستگاه های امنیتی از شما سوال می کنیم، چه کسی به بافت اجتماعی ضربه زده و آتش نفرت و کینه توزی را در کشور شعله ور می کند؟

هادی الموسوی با تاکید بر اینکه تجاوز و توهین به نمادهای عاشورایی و احساسات دوستداران ایشان برانگیخته شدن نفرت عمومی علیه رژیم را در پی خواهد داشت، سوال می کند که آیا عاملان مورد بازخواست قرار می گیرند؟

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها