مادر کوچکترین تروریست سعودی هم به داعش پیوست

مادر کوچکترین تروریست سعودی هم به داعش پیوست
جمعه 16 آبان 1393 - 12:44

گروه تروریستی داعش پنجشنبه شب اعلام کرد که ریما الجریش، تروریست زن سعودی (مادر کوچکترین تروریست داعش) به همراه فرزندانش وارد اراضی تحت کنترل این گروه در سوریه شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم بنابر گزارش های رسیده، معاذ الهاملی، کوچکترین جنگجوی گروه تروریستی داعش و بزرگترین فرزند الجریش از ورود مادرش به منطقه تحت کنترل داعش "سرزمین خلافت داعش" استقبال کرد.

الجریش چند بار در عربستان بازداشت شد و پیش از آن که در آوریل گذشته از عربستان به یمن فرار کند؛ در چند تحصن در داخل عربستان شرکت داشت و از شبکه های اجتماعی در اینترنت به عنوان ابزاری برای طرح پرونده همسر زندانی اش در عربستان و درخواست برای آزادی وی استفاده کرد.

الجریش بزرگترین فرزندش یعنی معاذ الهاملی 16 ساله را تشویق کرد تا سال گذشته به صفوف گروه تروریستی داعش بپیوندد. الجریش پس از پیوستن فرزندش به داعش، با شماری از دوستانش ورود معاذ به سوریه را جشن گرفت.

چند ماه پیش خبر مرگ معاذ الهاملی شایع شد اما دیری نپایید که این خبر تکذیب شد.

دوستان معاذ الهاملی، کوچکترین عضو سعودی گروه تروریستی داعش، و حامیان این گروه روز گذشته به وی به خاطر ورود مادر و برادرانش به خاک سوریه تبریک گفتند.

الجریش همسر محمد الهاملی است که در سال 2004 میلادی به اتهام عضویت در هسته های "گروه ضاله" بازداشت شد. مقامات سعودی برای شبکه القاعده از عبارت "گروه ضاله" استفاده می کنند.

الهاملی درحال حاضر جلسات محاکمه خود را در دادگاه ویژه کیفری سپری می کند و از خانه اش به هنگام بازداشت مقادیری سلاح و مهمات کشف شده بود.

پربیننده ترین خبرها