تظاهرکنندگان فلسطینی؛آماج گلوله وگازاشک آور

تظاهرکنندگان فلسطینی؛آماج گلوله وگازاشک آور
شنبه 17 آبان 1393 - 09:38

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینیها در حمایت از قدس و مسجد الاقصی، در مناطق مختلف کرانه باختری دهها نفر را زخمی کردند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تظاهرات روز جمعه فلسطینیان در حالی برگزار شد که جنبش حماس نیز از مردم فلسطین خواسته بود در حمایت از قدس اشغالی و مسجد الاقصی در مقابل تهدیدات صهیونیست ها بعد از برگزاری نماز جمعه راهپیمایی گسترده ای برگزار کنند.

تظاهرات فلسطینیان روز جمعه در شهرها و روستاهای مختلف کرانه باختری رود اردن برگزار شد.
منابع  محلی و شاهدان گزارش دادند هزاران فلسطینی دیروز با شرکت در تظاهرات در بیت المقدس به طرف مرکز ایست و بازرسی قلندیا در شمال این شهر حرکت کردند. فلسطینیها با سردادن شعارهایی حملات و جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن فلسطینیان به طرف آنان گلوله های جنگ ، پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کرد که بر اثر این حملات دهها نفر زخمی شدند.
شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن نیز دیروز شاهد تظاهرات فلسطینیان و درگیری شدید آنان با نظامیان رژیم صهیونیستی بود.
ارتش رژیم صهیونیستی در شهر الخلیل نیز به سوی فلسطینیان و شماری از فعالان حقوق بشر خارجی گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کرد.
در این تظاهرات چند نفر به ضرب گلوله زخمی شدند.
در شهرک بلعین در غرب رام الله نیز صدها فلسطینی در اعتراض به جنایت های رژیم اسراییل در شهر بیت المقدس و ادامه شهرک سازی و ساخت دیوار نژاد پرستانه حایل  تظاهرات کردند.
تظاهرات کنندگان فلسطینی شعار هایی در محکومیت اقدامات خصمانه و توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی سردادند و از جامعه بین المللی خواستند جلوی اقدامات این رژیم را بگیرد.
ارتش رژیم صهیونیستی برای سرکوب  تظاهرات به طرف مردم گاز اشک آور، گلوله پلاستیکی و بمب های صوتی شلیک کرد. دهها فلسطینی از جمله چند فعال حقوق بشر خارجی هم در غرب رام الله زخمی شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها