هشدار گردان های قسام درباره تعرض به مقدسات

هشدار گردان های قسام درباره تعرض به مقدسات
جمعه 23 آبان 1393 - 11:47

العالم - شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره پیامدهای تعرض رژیم صهیونیستی به مقدسات هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ابو عبيده" سخنگوی گردان های قسام (شاخه نظامی حماس) درهمایش موسوم به "دوران پیروزی قدس و شهدا" که جنبش حماس در شهر رفح در جنوب باریکه غزه برگزار کرد، گفت: مقاومت تا آزادی سرزمین فلسطین، به راه خود ادامه می دهد.

ابوعبیده تاکید کرد که ادامه محاصره غزه و تاخیر در روند بازسازی این منطقه، عاملی برای متشنج شدن دوباره اوضاع خواهد بود و دشمن صهیونیستی کاملا مسؤول این وضعیت است.

وی همچنین رژیم صهیونیستی را مسؤول انفجارهای اخیر دانست که مقابل منازل اعضای جنبش فتح در باریکه غزه روی داد و اظهار داشت: ملت فلسطین هرگز حاضر نخواهد شد که کرامتش نادیده گرفته شود و به سرجای اول بازگردد.

سخنگوی گردان های قسام با تاکید بر ادامه مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی، گفت: نبرد در مقابل صهیونیست ها به پایان نرسیده و اگر چه اصل این درگیری ها در غزه بود، اما زورگویی های رژیم صهیونیستی، درگیری های جدیدی را در دیگر مناطق بر ملت فلسطین تحمیل کرده که قابل پیش بینی نبوده است.

ابو عبيده با اشاره به حوادث اخیر مسجد الاقصی و کرانه باختری، تأکید کرد: رویدادهای امروز بزرگ ترین دلیل بر این مدعاست و ملت فلسطین مادامیکه در برابر وضعیت مسجدالاقصی، سرزمین فلسطین و کرامت و قداست مقدسات احساس خطر کند، گاه با مقاومت سازماندهی شده و گاه با قدرت ذاتی خود قادر است تا روح مقاومت را در رگ های نیروهای مقاومت فلسطینی زنده کند.

وی با اعلام این که رژیم اشغالگر صهیونیستی با تعرض به مسجدالاقصی و کرانه باختری، تلاش می کند تا وجهه تخریب شده خود درجنگ غزه را بازیابد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی پس از شکست در جنگ غزه در سراشیبی سقوط قرار گرفته و برای ممانعت از سقوط به هرچیزی متوسل می شود.

 

پربیننده ترین خبرها