هنیه: راهبردي ترين گزينه فلسطينی‌ها مقاومت است

هنیه: راهبردي ترين گزينه فلسطينی‌ها مقاومت است
چهارشنبه 12 آذر 1393 - 11:14

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاكيد كرد كه موفق ترين و راهبردي ترين گزينه پيش روي ملت فلسطين مقاومت در برابر رژيم اشغالگر است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اسماعیل هنیه گفت: غزه با پايبندي به گزينه مقاومت، از مرحله نمايش دادن درخصوص موضوع فلسطين عبور كرده است.
وي در دومين همايش بين المللي همبستگي با ملت فلسطين خاطرنشان کرد که رژيم صهيونيستي نتوانست به اهداف خود در غزه برسد زيرا مقاومت فلسطين مشخص كننده مسير و سرنوشت است.
اين مقام مقاومت فلسطين با هشدار درباره تلاش ها براي محروم كردن ملت فلسطين از ميوه و نتيجه پيروزي مقاومت با استفاده از موضوع بازسازي غزه، از كشورها و ملت هاي عربي و اسلامي خواست براي پايان دادن به محاصره نوار غزه تلاش كنند و به دامنه فعاليت ها براي اعلام همبستگي و حمايت از فلسطيني ها در غزه بيفزايند.
هنيه تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي در مسجدالاقصي و بيت القمدس همه خطوط قرمز را زيرپاگذاشت و اكنون نيز به دنبال ساخت معبد دروغين است.
وي خاطرنشان کرد: مردم فلسطين در معرض توطئه اي بزرگ قرار دارند و آن تلاش رژيم صهيونيستي براي لغو حق بازگشت آوارگان فلسطيني به بهانه هاي مختلف است، اما چشم پوشی از حق بازگشت آوارگان  فلسطيني و تضییع حقوق آنان هرگز عملی نخواهد شد.

پربیننده ترین خبرها