سرکرده عربستانی داعش در عین‌العرب کشته شد

سرکرده عربستانی داعش در عین‌العرب کشته شد
پنج‌شنبه 4 دی 1393 - 12:37

"ابومصعب الرمالی" تروريست داعشی که تابعيت عربستاني داشت، در شهر عین العرب سوریه به هلاکت رسيد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این سرکرده داعشی به همراه دو تروریست انتحاری داعش در جریان دفاع نيروهای کُرد محافظ اين شهر در برابر حملات خودروهای بمب گذاری شده در منطقه‌ای میان مرکز فرهنگی کوبانی و مدرسه الیرموک واقع در عین العرب به هلاکت رسيد.

درهمین حال، ابو مصعب العامری، یکی ار سرکرده های داعش در توییتر به شکست تروریست ها در کوبانی اذعان کرد. منابع مبارزان کرد گزارش دادند: در پی شکست تروریست ها در درگیری با جنگجویان کرد در کوبانی، دهها تروریست داعشی به ترکیه گریخته اند.

یگان های حمایت از کردها همچنین از کشف تونلی خبردادند که تروریست های داعش به عمق ده و عرض دو متر در یکی از خانه ها در شرق ساختمان مرکز فرهنگی عین العرب هم مرز با حلب، حفر کرده بودند. گروههای تروریستی از این تونل با هدف تسهیل در رفت و آمد به منازل حین درگیری ها، استفاده می کردند.

از سوی دیگر، در حمله خمپاره ای گروههای تروریستی مسلح به منطقه مسکونی و شیعه نشین الزهراء در شمال استان حلب سه تن از جمله دو کودک و یک زن سوری شهید و شماری دیگر از غیر نظامیان زخمی شدند.

ارتش سوریه هم با یورش به پایگاههای تروریست های داعش در نزدیکی فرودگاه نظامی دیرالزور واقع در شرق این کشور، دهها تروریست را به هلاکت رساند. بیشتر کشته شدگان از اتباع خارجی یا کشورهای عربی بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها