فرود محموله با چتر، راز حمایت آمریکا از داعش

فرود محموله با چتر، راز حمایت آمریکا از داعش
يکشنبه 7 دی 1393 - 15:18

کمیسیون امنیتی و دفاعی مجلس نمایندگان عراق، آمریکا و متحدانش را به حمایت از گروه تروریستی داعش متهم و تاکید کرد که انداختن یک محموله تسلیحاتی با چتر در منطقۀ تحت تصرف داعش بیانگر حمایت آمریکا از تروریست ها است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سومریه نیوز روز یکشنبه به نقل از ماجد الغراوی، عضو کمیسیون امنیتی و دفاعی مجلس نمایندگان عراق، خاطرنشان کرد: آمریکا متهم ردیف اول حمایت از گروه تروریستی داعش است و برخی رسانه ها به نقل از مسئولان نیروهای مردمی که با ارتش عراق همکاری می کنند، نقل کرده اند که ائتلاف آمریکائی مبارزه با داعش محموله ای تسلیحاتی را با چتر در یکی از مناطق تحت تصرف تروریست ها انداخته است.
الغراوی گفت: هواپیماهای آمریکا و متحدانش محموله های تسلیحاتی را در مناطقی مانند خضیره شرقی در شهر بلد در جنوب استان صلاح الدین فرومی ریزند.
وی افزود: کمیسیون امنیتی و دفاعی مجلس منتظر دریافت گزارش فرماندهی عملیات صلاح الدین و وزارتخانه های کشور و دفاع درباره حمایت تسلیحاتی آمریکا از داعش در منطقه خضیره شرقی و متعاقب آن  اتخاذ تدابیر لازم است. 
"مفید البلداوی" فرماندار شهر بلد دیروز (شنبه) اعلام کرد که یکی از هواپیماهای ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش محموله ای را با چتر برای تروریست های فعال در جنوب استان صلاح الدین انداخته است و صدها نفر از ساکنان این شهر فرودآمدن این محموله را در منطقه تحت تصرف تروریست ها دیده اند. 
تعدادی از رسانه های داخلی عراق روز جمعه گذشته فیلمی را پخش کردند که در این فیلم یکی از هواپیماهای ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش محموله ای را در منطقه خضیره شرقی می اندازد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها