آزاد سازی 80درصد عین العرب از سیطره داعش

آزاد سازی 80درصد عین العرب از سیطره داعش
پنج‌شنبه 18 دی 1393 - 22:39

نیروهای کُرد سوری توانستند قسمت اعظم شهر عین العرب در حومه حلب را تحت کنترل خود در آورند .

خبرنگار العالم روز پنج شنبه از سوریه گزارش داد، نیروهای کرد 80 درصد از شهر عین العرب را بعد از درگیری های شدید با تروریست های داعش آزاد کردند، و با پیشروی در روستای مشتی نور در غرب شهر توانستند چندین منطقه تحت کنترل داعش را باز پس بگیرند.
خبرنگار العالم افزود: منابع کرد از هلاکت حدود 40 تروریست خبرداند که در میان کشته شدگان اتباع کشورهای عربی و غربی و چند سرکرده دیده می شود همچنین بسیاری از محورهای درگیری به خصوص محور جنوبی و شرقی شهر از کنترل داعش خارج شده است.
وی خاطرنشان کرد: در حومه ادلب جنگ و کشتار میان گروه های تروریست به خصوص جبهه النصره و ارتش آزاد در روستای نقیر ادامه دارد و منابع خبری از هلاکت حدود 20 تروریست از دو طرف خبر می دهند ضمن آن که تعدادی نیز مجروح و تجهیزات نظامی آنها منهدم شده است.
در شرق سوریه به ویژه در دیرالزور و مناطقی مانند حویجه الصقر و المریعیه حملاتی از سوی ارتش سوریه به تروریست ها صورت گرفت که در اثر آن تعداد زیادی از تروریست های اتباع بیگانه به هلاکت رسیدند.
در حومه دمشق نیز درگیری ها به خصوص در اطراف دوما و داریا و غرب الزبدانی ادامه دارد و تعدادی از تروریست ها در حمله ارتش به هلاکت رسیدند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها