عضو برجسته جمعیت وفاق:

انقلاب بحرین با بازداشت شیخ سلمان اوج می‌گیرد

انقلاب بحرین با بازداشت شیخ سلمان اوج می‌گیرد
جمعه 19 دی 1393 - 12:49

عضو ارشد جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین اعلام کرد که مردم با وجود بازداشت رهبران خود به اعتراضات مسالمت آمیز ادامه خواهند داد و بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت وفاق، نَه تنها اراده آنها را سست نخواهد کرد بلکه آنان در پیمودن مسیر انقلاب مصمم‌تر خواهد کرد.

احلام الخزاعی روز جمعه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: بازداشت شیخ علی سلمان پیامدهای ناگواری برای رژیم حاکم آل خلیفه به همراه خواهد داشت و مردم بیش از پیش به اعتراض های مسالمت آمیز و انقلابی خود خواهند پرداخت و بازداشت رهبران مردمی و انقلابی خللی در عزم و اراده آنها برای پیمودن مسیر انقلاب ایجاد نخواهد کرد.   

الخزاعی خاطرنشان کرد: رژیم تصور می کند که با بازداشت رهبرانی مانند شیخ سلمان می تواند شعله فعالیت های مردمی را خاموش کند ولی باید بداند که چنین اقداماتی نتیجه ای بجز افزایش فعالیت های انقلابی نخواهد داشت.

عضو ارشد جمعیت وفاق اعلام کرد: جوانان با دست خالی در برابر عوامل مسلح و مجهز رژیم ایستاده اند و مردم چه زن، کودک و کهنسال در صحنه حضور دارند و همه اقشار مردم در هر منطقه ای برای اعلام مخالفت خود با بازداشت شیخ سلمان تظاهرات می کنند و سازمان های حقوقی جهانی نیز اعلام کرده اند که شیخ سلمان مرد صلح است و خشونت طلب نیست.

الخزاعی گفت: همه جهانیان می دانند که شیخ سلمان خشونت طلب نیست و مردم بحرین به تظاهرات خود تا آزادی همه رهبران خویش از زندان های رژیم ادامه خواهند داد. 
 

-8-22:50

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها