اعتراض به حضور یک جنایتکار در تظاهرات پاریس

اعتراض به حضور یک جنایتکار در تظاهرات پاریس
دوشنبه 22 دی 1393 - 12:25

پاریس (العالم) مسؤول روابط خارجی جمعیت مسیحیان شرق در فرانسه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را جنایتکار جنگی دانست و مشارکت او را در تظاهرات پاریس به شدت محکوم کرد.

"رفیق ابوفاضل" روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه العالم گفت: مردم فرانسه و کشورهای اروپایی در تظاهرات پاریس مخالفت خود را با تروریسم و اقدامات تروریستی گروه داعش و کشتار انسانهای بیگناه را محکوم کردند؛ اما حضور تروریستهای بین المللی در این تظاهرات سؤال برانگیز است.
وی با بیان اینکه داعش و یا القاعده در پس پرده حملات اخیر در پاریس قرار دارند، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با اعطای پناهندگی به این تروریستها از آنان حمایت می کند، و خود نیز در حال ارتکاب تروریسم است.
ابوفاضل اظهار داشت: حضور نتانیاهو در راهپیمایی بزرگترین اشتباه بود، زیرا او با اجرای مصوبات سازمان ملل مخالفت می کند؛ و با هرگونه مداخله بین المللی برای حل مشکل خاورمیانه و به ویژه مسأله مردم فلسطین که قربانی تروریسم صهیونیستی هستند، مخالف است.
ابوفاضل تأکید کرد: نتانیاهو از تروریستها حمایت می کند و به آنان پناهندگی می دهد، به ویژه به کسانی که از جولان به اراضی اشغالی فلسطین فرار می کنند.
وی خاطرنشان کرد: هرکسی صرف نظر از دین و مذهبش حق دارد در خاورمیانه زندگی کند؛ این منطقه مهد ادیان آسمانی سه‌گانه است؛ به همین دلیل پیروان ادیان آسمانی در این منطقه با احترام متقابل و به صورت مسالمت آمیز در حال زندگی در کنار یکدیگر هستند.
tt-11-22:30

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها