فیلم لحظه سقوط هواپیمای تایوانی بر فراز شهر

چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 17:36

العالم - یک خودرو مجهز به دوربین لحظه سقوط هواپیمای تایوانی بر فراز شهر تایپه را ضبط کرده است.

واپیمای شرکت هواپیمایی «ترانس آسیا» حدود ساعت 11 صبح روز چهارشنبه با 58 مسافر و خدمه در منطقه «نان گانگ» شهر تایپه ارتباط رادیویی خود را از دست داد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، این هواپیما اندکی پس از پرواز در اثر برخورد با بخشی از پل به داخل رودخانه ای در تایپه در جزیره «کینمن» سقوط می کند.

خبرگزاری «شین هوا» در گزارشی از افزایش شمار کشته شدگان این حادثه نوشت: تاکنون اجساد 23 نفر از مسافران هواپیما از داخل رودخانه خارج شد، اما 20 نفر از مسافران همچنان مفقود هستند.

تلاش امدادگران برای یافتن مسافران مفقود که احتمال کشته شدن آنان از سوی کارشناسان رد نشده است، همچنان ادامه دارد.

شمار زخمی های این سانحه هوایی 15 نفر اعلام شد که در همان ساعات اولیه حادثه توسط نیروهای امدادی نجات یافتند.

گفته می شود 31 نفر از سرنشینان این هواپیما از گردشگران چینی بوده اند.

مسوولان شرکت هواپیمایی تایوان اعلام کردند که این هواپیما از «تایپه» عازم جزیره «کینمن» بود که در اثر برخورد یکی از بال های آن به پل و در حالی که تعادل هواپیما به هم خورده بود، در رودخانه «کیلونگ» نزدیکی فرودگاه «سونگشان» سقوط می کند.

این دومین حادثه برای این شرکت هواپیمایی در یک سال گذشته است. یک فروند دیگر از این هواپیماها دوم مرداد ماه سال جاری سقوط کرده بود. در آن حادثه 48 مسافر هواپیما کشته شدند.

شرکت فرانسوی تولید کننده این هواپیما نیز روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: برای بررسی ابعاد دقیق تر موضوع و بررسی علل حادثه به زمان بیشتری نیاز دارد.

طبق گزارشات منتشر شده، هواپیمایی که امروز در تایپه دچار سانحه شده، از آوریل سال 2014 مشغول فعالیت بوده و در ماه ژانویه به لحاظ ایمنی سرویس شده بوده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها